FANDOM

A 30-as évei közepén járó kék szemű, vörös hajú ír férfi (2224-ben). Munkahelye a MedTech biztonsági szolgálata. Két társa Phillip Rice és Ricardo Morez.

Egy ellopott tojás

Eddietől lopják el a kódkártyáját (Ahiro), amivel a Synsound néhány embere betör a MedTech épületébe és ellopnak egy tojást a szentestét követő nap első óráiban. Morez kétszer próbálja kinyitni az ajtót, ami mögött a tojások és tetemek vannak, ám rá kell jönnie: nem a kódkártya van nála.

Sikerül bejutni, ahol észreveszik a 3-3 nindzsa és warrior tetemet, ám a hullákat nem tudják beazonosítani.

A tojás nyomában

Újévkor, éjfélkor Rice kiviszi őket kutatni a tojás után (ezért Eddie kénytelen lemondani a randiját Belindával), felhasználva Bluet (egy alien), ami a hevederében nem tud ölni és szabadon mozogni. Két órán át mennek, a Forty-sixth Streeten Blue elszabadul (Eddie kezéből csúszik ki először a póráz) amikor megérzi a szuperpempő illatát és megöl egy dílert egy fogyasztóval együtt. A lényt visszaviszik a MedTech épületébe és csak hetekkel később mennek ki újra keresni, sikeresen.

A Presley Hallban találják meg a már kikelt tojást. A kifejlett lény már javában gyilkolta a koncert nézőit amikor a három férfi belép és tüzelni kezd rá. A lövések nem ártanak a xenonak és csak még több néző kap halálos találatot. Rice gránátvetőjével megöli az alient. Mikor visszamennek az elaltatott Bluehoz, ott három nindzsát találnak egy tudóssal. A nindzsák támadni készülnek, így őket lelövik és a tudóst ott hagyják.

Felszerelés

  • Sisak és páncél

Előfordulás