Advertisement

Harci androidok, módosított Robotika Törvénnyel (bár ez minden harci androidról elmondható). Az EXP széria tagjai megölhetik és bántalmazhatják az embereket, de élethosszuk csak pár hét és bármikor feláldozhatóak. Külsejük nincsen annyira kikozmetikázva, mint a többi androidnak.

Ismert használatuk

2192-ben a Bionat 19 főnyi EXP szériást küld Masseynek, hogy likvidálja a kormány embereit, akik alient akarnak szerezni egy bolygóról (az akció fedőneve Operation Outreach). Az egy évig tartó út során, Massey a K-014-es hajóval sikeresen követi őket és könnyen elfoglalja a hajót egy kettős ügynök révén.

Az androidok Splattergunnal és jó pár plazmafegyverrel vannak felszerelkezve, míg a katonák fegyvertelenek (a titkos ügynök tett róla, hogy a Benedict minden lőfegyvere semlegesítve legyen). Még így is két EXP szériás pusztul el, a bőrnyakúak 4 főt vesztenek, ketten epdig megsérülnek.

Ezt követően a tengerészgyalogosokat kidobják a bolygóra, hogy fegyvertelenül elkapják őket az alienek. Massey ugyanis így akar mintapéldányokat szerezni, ami másodlagos feladat. A foglyok felett az androidok kis lebegő járművekkel köröznek (2-2 fős), miközben plazmafegyvereket szorongatnak. Hirtelen repülő lények rontanak a lebegőkre, a kialakuló káoszban sorra pusztulnak a szintetikusok, miközben a tengerészgyalogosok a roncsokat átnézve jutnak fegyverekhez. A bekövetkező sötétség és a katonák terepmintás ruhája az androidok ellen vannak, sorra vesztik el egységeiket. A bolygón az összes EXP-s megsemmisül, de a hajón maradt féltucat példány se jár jobban, őket Wilks őrmester és Billie semlegesíti Massey személyével együtt.

Az EXP széria így teljesen elpusztul, lévén a Bionat csak erre a célra gyártotta őket és nem is készül több példány, legalábbis nincs róla adat.

Galéria

Előfordulás

Advertisement