FANDOM

Harci androidok, módosított Robotika Törvénnyel (bár ez minden harci androidról elmondható). Az EXP széria tagjai megölhetik és bántalmazhatják az embereket, de élethosszuk csak pár hét és bármikor feláldozhatóak. Külsejük nincsen annyira kikozmetikázva, mint a többi androidnak.

Ismert használatuk

2192-ben a Bionat 19 főnyi EXP szériást küld Masseynek, hogy likvidálja a kormány embereit, akik alient akarnak szerezni egy bolygóról. Egy évig tart az út, Massey a K-014-es hajóval sikeresen követi őket és könnyen elfoglalja a hajót egy kettős ügynök révén. Az androidok Splattergunt és jó pár plazmafegyverrel vannak felszerelkezve. A tengerészgyalogosokat kidobják a bolygóra, hogy fegyvertelenül elkapják őket az alienek. Az androidok repülő járművekkel (2-2 fős) felettük repülnek plazmafegyverekkel. Őket repülő lények ölik meg, a katonák, akik a roncsok között felfegyverezték magukat szintén számosat lelőnek. A hajón eközben 6 androiddal végez Wilks őrmester és Billie. Az EXP széria így teljesen elpusztul, lévén a Bionat csak erre a célra gyártotta őket és nem is készül több példány, legalábbis nincs róla adat.

Galéria

Előfordulás