FANDOM

Drew2

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Pizza One

Rang:

Tulajdonos

Halála ideje:

2004. Október 14.

Halála helye:

Gunnison, kórház

A Pizza One tulaja Gunnison városában. Átlagos élete 2004 október 13-án változik meg, ugyanis a várost ellepik az alienek.

Találkozás az idegenekkel

Drew bár el tud menekülni pár warrior elől, de csak úgy, hogy társait otthagyja meghalni. Csatlakozik néhány túlélőhöz, akik felveszik a teherautójukra. Már október 14-e első óráit ütik az órák, mikor a teherautónyi túlélő megáll egy IAV Strykernél, mert ott is vannak túlélők. A páncélosnál van Eddie Morales, aki nem ért egyet a társaival, ugyanis ők Kelly O'Brien tervével értenek egyet. Morales követné Stevens ezredes utasításait, miszerint menjenek a város központjába, ahol légi mentéssel kiviszik őket. Kelly ellenben sejti, hogy nem lesz semmiféle mentés, ezért inkább a kórháznál levő helikopterhez kellene menni.

Kórház

Morales és Darcy Benson átmennek a teherautósokhoz, mert ők a város központjába mennek, Drew ellenben átmegy a páncéloshoz. Útközben kifakad, hogy végignézte barátai halálát és semmit sem tehetett értük. Drew állapota később sem javul, fél a xenoktól és nem akar meghalni. A kórháznál kénytelen akár az élete árán is védeni Kellyt, mert ő az egyetlen aki tud helikoptert vezetni, bár Drew nem sok kedvet érez eziránt. Bent a kórházban ő hal meg elsőnek a csapatból, egy warrior elkapja és megöli.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás