Advertisement

A Weyland-Yutani egy kutatója, akit a 22. század végén az LV-742-re küldenek. A Társaság tisztában van vele, hogy a gyarmaton intenzív alien infesztáció tört ki, amit nem hagyhatnak ki. Kadinsky feladata eme lényekből biológiai fegyvert készíteni a cég számára.

Sikerek

A bolygó eleve a Wey-Yu birtoka, a kivezényelt tengerészgyalogosok pedig követik a cég utasításait. Nem egy misszión a katonák mintapéldányokat fognak be tanulmányozási célokra, például a Bravo Squad a tojásokat. Az egyre hevesebb harcokban feltűnnek a predatorok is, akiknek megszerzett technológiáját szintén kutatni kezdik. Kadinsky mindkét téren nagyot arat. Elsősorban sikerül létrehoznia a K-szériás xenokat, amiket megpróbál felsőbbrendűvé tenni a normális idegeneknél. Eme célból a két populációt egy ellenőrzött laborban egymásnak is ereszti, de a K-szériásuk elpusztulnak. A tudós nem veti el teremtményeit és tovább dolgozik rajtuk, hogy egy nap erősebbek és jobbak legyenek.

Másik projektje az idegen és ragadozó keresztezése, ami egy predalien királynőben csúcsosodik ki. Samuel keresztezte a két fajt, ezzel kiváltva a yautják haragját. Az Ősök Tanácsa amint megtudja ezt, megtorlásul egy klánt küld ki, hogy fogják el a tudóst.

Kínzások alatt

A yautják támadása során a kutatótelep súlyosan megrongálódik. A kiszabaduló K-szériásoknak senki se tudja útját állni, ahogy a normál idegenek is megszöknek (utóbbiak végeznek Charles Goulddal, a Társaság megfigyelőjével, akit Kadinsky mellé küldtek). Samuel egy csapat nehézfegyveres tengerészgyalogossal veszi be magát egy terembe, akik egyszerűen képtelenek útját állni a feldühödött yautjáknak. Az összes katona meghal, de a tudós életben marad, hiszen a Tanács dönt a sorsa felől.

Tettei miatt (a predalien királynő megalkotása) halálra kínozzák őt a Tanács piramisalakú hajójában. Később a tengerészgyalogság offenzívája során a Bravo Squad átverekszi magát a hajón és megtalálják a tudóst, vagy legalábbis a holttestét. Kadinsky hagyatéka se marad meg sokáig: a K-szériásokat a normál alienek pusztítják el az utolsó szálig. A Társaság később megalkotja az A-szériás alieneket, amik talán részben Kadinsky kutatásain alapultak.

Galéria

Előfordulás

Advertisement