Advertisement

A Weyland-Yutani egyik fontos tudósa az alienek terén, aki később a Gehelgodhoz kerül. Mivel jelentős tudása van a xenok morfológiájáról, így személyesen dr. Caspar Tellurian bízza meg egy expedícióval. A Tirgu-Miresen az alienek teljesen érintetlenek, a környezet hozzájuk igazodott, tökéletes hely és alkalom élesben tesztelni Pho elméleteit.

A terepen

Well's Church régiójánál teszik ki, feladata csatlakozni Kira Nixhez, aki majd eligazítja. Pho egymaga vág neki a kopár terepnek, hogy elérje az erdős részt. Nix elmondja, hogy közösen mennek az alienek fészkéhez, ahol megfigyelést végeznek és majd ki kell hívniuk a cég fegyvereseit, ha végeztek. Pho az út során végig beszél, életében nem volt még ennyire izgatott, mintha kislány lenne.

Kira hirtelen megáll, a mozgásérzékelője jelez. Natasha a saját eszközével próbálja értelmezni, hogy a hang mit tükröz. Egy kifejlett idegen tűnik fel a növények között, amit Nix egyetlen jól leadott lövéssel elriaszt. Pho bár izgatott amiért a bolygón lehet, ahogy érdeklődve gyűjti össze az információkat is (például a növényzet alkalmazkodott a xenokhoz), ám feltűnik neki, hogy Kira tudós létére hogyan lő ennyire jól és hogyhogy ennyire tökéletesen ismeri a terepet, holott ez az első expedíció.

A titok

A fészek felé haladva Pho túlságosan is a meredek út szélén sétál, így az leszakad alatta és lezuhan a mélybe. Bár túléli a zuhanást és nem esik baja, ám szemben vele egy falka alien várja. Pho nem rémül meg, hanem letesztelné elméletét, miszerint a xenok feromonokkal kommunikálnak. Erre nem jut ideje, hiszen lőfegyverek lépnek működésbe és az alienek hullani kezdenek, a Gehelgod fegyveresei akcióba léptek.

Pho futni kezd, ám elesik és Kira fogságába kerül, aki pisztolyt szegez rá és kétszer elsüti azt. Pho helyett a közelben lévő két fegyveres ember esik el, Kira Tellurian embere, jobban mondva szintetikusa, mert egy lövedék láthatóvá teszi belső alkatrészeit. A cég fejesei nem akarták Phot a bolygón látni, csupán kelletlen szemtanú lenne, míg Tellurian és egy szűk réteg potenciált lát benne, legalábbis egyenlőre.

Új megbízó

Pho a megbízója, Tellurian elé kerül, aki kihallgatja és elmondja: már jó ideje figyelték őt és kell a szakértelme, a bolygón letesztelték elméleteit és jól vizsgázott. Pho csak ekkor veszi észre, hogy titokban egy kamera volt rajta, ez felbőszíti, ahogy az is, hogy őt csak kiakarják használni. Pho számára nincs választás, miután a Gehelgod megszerzett tőle mindent amit akart, örökre elhallgattatják. Miközben távozik, még hallja új főnökét beszélni Pratyekaval, miszerint a Mandala Direktíva megindulhat.

Galéria

Előfordulás

Advertisement