FANDOM

Japán származású biológus a Weyland-Yutani alkalmazásában. A Hadley's Hope első lakói közé tartozik, ekkorra haja már ezüstőszbe vegyül. Mint minden tudóst, őt is kiképzik egy űrhajó vezetésére, ugyanis a Társaság sejti, hogy az űrutas roncsnak valahol a planétán kell lennie. A titkos hajó azért kell, hogy legyen mivel elmenekülni, ha az idegenek elszabadulnának.

Siker

2179 június 10-én a helyi tengerészgyalogosok élére Demian Brackett százados kerül, aki megszünteti az eddig létező viszonyt: a katonák többé nem mennek kísérőnek a kinti munkát végző telepesek mellé. A tudósok és Brackett június 10-én találkoznak a tanácsteremben (Derrick Russel társaságában). A találkozás nem véletlen, ugyanis a tisztre egy mentőfeladatot bíznak, amiben két katona és telepes érintett. Az akció során a két telepes meghal.

Június 19-én Carter Burke egy koordinátát küld el Al Simpsonnak. Mori hihetetlenül megörül ennek, szinte kisfiús izgatottsággal keresi fel felettesét. Dr. Reese a remek hírért egy pohár vörösborral honorálja társát. Dr. Hidalgo is megtudja a hírt (Mori egy asszisztenst menesztett érte), azonban a nő már nem annyira boldog, hiszen csak ő veszi számításba azt, hogy a telepeseknek bajuk eshet. Mori csak legyint egyet, mondván a xenok úgy sem fognak elszabadulni, ha meg igen, akkor ott a titkos űrhajó.

Legrosszabb scenario

Június 22-én a roncshoz kiküldött Jorden család visszatér. Russ Jorden megfertőződött és megszületik belőle egy mellkasrobbantó. Nem ő az egyetlen, aki így járt, több telepes és katona is így tér vissza. Mori a tudóstársaival együtt felügyeli a fertőzött egyéneket, de nem tudnak mit tenni a sorra megszülető lényekkel. Ami azt illeti Reese és Mori nem küzd az emberekért, hanem kutatásokat végeznek és adatokat gyűjtenek.

Június 26-án Mori és Reese elszánja magát a menekülésre. Az idegeneket nem sikerült megállítani, idő kérdése, hogy mikor esik el a kolónia. A hajó kész az indulásra, egy rakás dokumentummal megpakolva. A két tudós egy utolsó ládát visz fel rá, amiben egy döglött arctámadó, tojásváladék és xeno nyál van. Már csak egyetlen ajtó választja el őket a hajótól, amikor neszeket hallanak. Mori előveszi pisztolyát, de a rémület annyira a hatalmába kerítette, hogy még ki sem biztosította. A két férfi megkönnyebbülésére csak Khati Fuqua az, ám a nő fertőzött, fájdalmai miatt lezuhan a lépcsőről és a mellkasrobbantó készül megszületni. Reese elveszi a pisztolyt és amint elég lelki erőt gyűjt, elsüti az. Az egyik lövedék gellert kapva csapódik be Mori bal vállába.

Pillanatokkal később egy warrior tűnik fel, Reese hagyja magát elkapni, ekkor főbe lövi magát. Mori tudja jól, hogy nincs esélye, az idegen előbb kapná el, mintsem kinyissa az ajtót és befusson a hajóba. Ekkor egy női hang csendül fel, Mori követi a parancsot és a földre veti magát. Az alient lövedékek tépik szét, bár némi sav kerül a férfi cipőjére. Mori szinte el sem hiszi, hogy Brackett és Julisa Paris hadnagy magukkal viszik őt a hajóra (a negyedik túlélő az eszméletlen Luisa Cantrell). A hajó felszáll, Brackett kiveszi a lövedéket a tudós vállából (szándékosan nem használva fájdalomcsillapítót). A két tengerészgyalogos elhatározta magát, hogy mától a W-Y ellen harcolnak és Mori is, ha nem akarja magát egy lakatlan bolygón találni.

Felszerelés

  • Pisztoly

Előfordulás