FANDOM

Zömök ázsiai férfi, arca majdnem olyan ovális mint amilyen kerek. Ő lesz a KÁNE Glorius Sun vezére, hogy a Japetusz közelében levő anomáliát lefoglalja a KÁNE számára.

Siker

Katonáival átszáll a Hornblowerre, ahol már csak három ember maradt életben. Kim elviszi a triót az anomáliára, a Hornblowert pedig letéríti pályáról (az EAE segítségével), így az elpusztul a Szaturnusz vonzásában, a rajta levő aliennel együtt. Kim nem kap valami sok információt a triótól az anomálián levő dolgokról (csak a Hornbloweren kapott információt mi is történt eddig, Eli Reynoldsot is hiába hívja, ő nem mutatkozik). Egyszer csak egy járat közelében haladnak el, ami egyenesen le vezet, a Hornblower túlélői megjátsszák, hogy nincs ott semmi. Kim ezt érdekesnek véli, ezért lemegy két katonával a lebegőkkel. Lent a kifejlett királynő vár rájuk, ami elkapja őket (az ENBT emberei nem tudták, hogy egy királynő is van lent, ők csak le akartak csalni pár katonát, hogy rájuk zárják a járatot és elmeneküljenek). A KÁNE emberei később sikeresen kiszabadítják Kimet és egy másik férfit (ezért az akcióért pár katona áldozza életét).

Születés

A kimenekített két férfi a Glorius Sunra kerül, ahol Chou (Kim szárnysegédje, ő indította a mentőakciót) üdvözli őket. Egyikük sem tudja, hogy már bennük növekszik egy-egy mellkasrobbantó. Evés közben kezdődik el a fájdalmas halál, Kim és a másik férfi életet ad annak a két lénynek, amik miatt majd a Glorius Sunt fel kell robbantani.

Felszerelés

  • Magnum

Előfordulás