FANDOM

Főterülete az exobiológia. Felesége Miriam Roven, mindketten a Ryushin orvosok. Kesar mindig is felakar fedezni egy új fajt, ez a vágya teljesül, mikor Jame Roth egy nap három arctámadó tetemet visz neki.

Újabb faj

Roven elmegy az Iwa George kanyonba, ahol találták őket (valójában hazudtak neki, hogy távol keressen az igazi helytől). Roven nem arctámadókat talál ott, hanem egy csapat predatort (este van, de a messzelátójával látja őket). A lények megakarják támadni, ez megdöbbenti az orvost, hiszen ő is alig látja őket. Roven légrobogóval próbál menekülni, pánikol és alig tudja beindítani a gépet.

Menekülés

Egy predator rá akar ugorni, de a férfi a légrobogóval nekiviszi egy sziklának, ami szétzúzza a vadász fejét. A robogót plazma lövés találja el, amitől kezd veszíteni a magasságból és becsapódik a hajóba. A robbanás megöli Rovent (utolsó gondolata Miriam körül forog), két beavatott predator elpusztul, a klánvezér pedig eszméletét veszti. Az életben maradt yautják a férfi koponyáját szétzúzzák (Tichinde teszi ezt), ezzel adva neki tisztességet és elindulnak, hogy a többi embert is levadásszák.

Galéria

Előfordulás