FANDOM

H. G. Groves

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Weyland-Yutani

Foglalkozás:

Kutató

Rang:

A BG-386-on lévő alien kutatások vezére

Halála ideje:

2209

Halála helye:

Ismeretlen W-Y hajó

Egy érzelmet és könyörületet nem ismerő Weyland-Yutani kutató, akit Karl Bishop Weyland tesz meg vezetőnek a BG-386-on folyó alien tenyésztésben és kutatásban. Groves csodálja az idegeneket és képes telepeseket vagy alacsony rangú W-Y alkalmazottakat feláldozni miattuk. Habár az alienektől nem tart, a szintetikusoktól igen, hiszen néhány android már nagyobb befolyással rendelkezik mint néhány munkatársa.

A kutatások vezére

Groves nagyban meglepődik, mikor a predator romok feltárásánál kiderül, hogy a yautják vadászat céljából tenyésztették őket. Eme meglepődésnél már csak az nagyobb, mikor a földalatti piramisnál egy élő királynőre lelnek, amit tenyésztési célokra befognak.

2209-ben jelen van Specimen 6 születésénél, a lény a gazdatestje torkán át kerüli el, hogy egy tartályba fogják. Groves a beküldött két munkatársa dörömbölésére lesz figyelmes és amint észreveszi, hogy mi is történt, rácsap arra a gombra, ami elgázosítaná a helyet. Csak Weyland közbenjárásának hála menekül meg a mellkasrobbantó (a két kutató meghalt).

6-os példány

Groves nagy érdeklődést mutat Specimen 6 iránt, sőt, ő válik a kedvenc idegenjévé. Egy teszt során három embert is feláldoz, hogy dokumentálja hogyan viselkedik különböző helyzetekre. A tesztek után a warrior megszökne a szellőzőkön keresztül, de még időben sikerül elgázosítani.

A xeno fogsága nem tart sokáig, mert Weyland feltárja a piramist, amiből egy energiahullám szabadul ki, kiiktatva a kutatótelep áramellátását, vagyis Six béklyója felold. Groves még időben észreveszi ezt, de nem szól munkatársának, hanem óvatosan elhagyja a termet, majd futva megy az ajtóhoz. Időközben a munkatársa is észrevette az alien elszabadulását és Groves után ered, aki bezárta maga mögött az ajtót.

Bár Groves időben elhagyta a kutatótelepet és a bolygót, így sem kerüli el megérdemelt végzetét, mert napokkal később Specimen 6-et arra a W-Y hajóra hozzák, ahol a tudós is van. Az alien elszabadul és akiket nem öl meg, azokat keltetőnek használja fel a saját fészkénél, többek között Grovest is.

Galéria

Előfordulás