FANDOM

Dr. Ellison Agate városának egyetlen orvosa (a képregényben seriff). A helybeliek csak Profinak hívják, mert fiatalkorában golfban jó volt, legalábbis míg egy phoenixi versenyen rosszul nem teljesített és mérgében össze nem törtre az ütőit, azóta nem nyúl golfütőhöz. 15 éven át tölti be az orvos szerepét, golfsapkája nélkül ritkán mutatkozik (még a kórházban is magán tartja), bár külseje miatt kirí a helybeliek közül, de mindenki szereti. Ő és Bogle seriff szoros barátságban vannak, ketten töltik be Agate védelmét, az egyikük a lakók egészségéért, míg a másik a biztonságukért felel.

Kettős gyilkosság

1991 nyarán a város élete fenekesen felfordul: a közeli Cole Bázis nukleáris balesetben megsemmisül, legalábbis ezt adják le a híradóban. Agate lakossága elhagyja a települést, még ha nem is fenyeget újabb katasztrófa. Ellisont Bogle veszi fel a dzsipjére, mert meggyilkolták Robert Nadiret és Dan Bonneyt. Az egyetlen szemtanú a 6 éves Billy Nadire, aki szerint "kék tűz" ölte meg a két férfit.

A testek vizsgálata során az orvos és seriff majdnem elokádják magukat. Azon gondolkodnak miféle fegyverrel ölték meg őket, mikor egy láthatatlan alak az orvos testére egy hurok kerül, a belőle áradó energia pillanatok alatt halálra rázza. Bogle se jár jobban, az ő feje trófeaként végzi.

Galéria

Előfordulás