FANDOM

Egy kisváros orvosa az USA-ban, 1954-ben behoznak egy bruint (egy űrlény faj). Leveszi róla a páncélzat egy részét és a már meghalt arctámadót, ekkor pillantja meg a bruin igazi arcát. Az űrlényből előtör az alien és elmenekül.

Menekvés és harc

Daniel hazamegy családjához (felesége és Alicia nevű kislánya) és összepakolnak, Daniel nem akar a városban maradni, ezért autóval elmennek. A várostól nem messze egy erdő menti csehónál (ahol egy veszélyes motorosbanda tanyázik) a sötétben eléjük kerül a már kifejlett alien. Daniel elgázolja és a kocsi kigyullad. Kimenti lányát a tűz közül és minél messzebb mennek a kocsitól, ami felrobban (elpusztítva az alient). Danielék 50 tojás közt találják magukat, ahol pár megfertőzött bandatag van. Hamarosan megérkezik a motoros banda, hogy kimentsék társaikat. Egy mellkasrobbantó ráugrik az egyik motorosra, aki a fának csapódik és felrobban motorjával.

Daniel felgyújtja a tojásokat, ezzel elpusztítva mindet, a maradék arctámadót a haramiák intézik el (a bandavezér nem akarta a gyújtogatást, mert a fertőzött emberek is meghaltak volna, meg is üti Danielt). Reggelre ér ki a hadsereg és valószínűleg titoktartásra kötelezi a doktort, a családját a motorosokkal együtt. Daniel nem sejtheti, hogy leszármazottjai szintén szembekerülnek az idegenekkel, Ellen Ripley majd 2122-ben fog először.

Galéria

Előfordulás