Advertisement

Tellurian a Gehelgod cég egyik fejese. Szent Tamás hívő és barátságos férfi, legalábbis annak mutatja magát.

Keitel felkutatása

2142-ben a cég felbéreli a Throop Mentő és Visszaszerző Szolgálatot, hogy találják meg a cég egyik alapítóját, dr. Lucien Keitelt. Alecto Throopot a cég eligazítja, de három nappal később Tellurian négyszemközt is beszél a nővel, hogy bővebb háttér információval szolgáljon. Tellurian a baglyát felviteti a Rachel nevű hajóra. Bár a doktor nem sejthette a csapat mivel is fog szembekerülni, mégis a bagoly nagy segítséget nyújt Alecto és társainak a küldetés során.

A csapat sikerrel jár, bár nagyon megfogyatkoztak. Keitelt nem sikerült elhozniuk, ám kutatási anyagát igen, amit a cég nem hoz nyilvánosságra, sőt, elhallgattatják a túlélőket.

Natasha elrablása

Valamivel később Tellurian expedícióra küldi dr. Natasha Phot a Tirgu-Mires nevű bolygóról, hogy élesben tesztelje az alienekkel kapcsolatos elméleteit. A Gehelgod ezalatt megkezdi a hely kipurgálását (nehogy az emberiség ráleljen az alienekre). Kira Nix sikeresen elrabolja Phot, miután a teóriáira válaszokat kap. Natasha nem kicsit haragszik Tellurianra, aki csupán kihasználja őt. De ez mit sem számít, hiszen Tellurian mint elmondja Pratyeka nevű társának: végre a Mandala Direktíva elindulhat, Keitel és Natasha tudása lehetővé teszi ezt, persze Natasha idővel majd Alecto sorsára fog kerülni, elvégre ez egy titkos project és a felesleges szemtanúk nem kellenek. Eleve csak a cég egy szűk köre ismeri és támogatja a tervet.

Galéria

Előfordulás

Advertisement