FANDOM

Tellurian a Gehelgod cég egyik fejese. Szent Tamás hívő és barátságos férfi, legalábbis annak mutatja magát.

Keitel felkutatása

2142-ben a cég felbéreli a Throop Mentő és Visszaszerző Szolgálatot, hogy találják meg a cég egyik alapítóját, dr. Lucien Keitelt. Alecto Throopot a cég eligazítja, de három nappal később Tellurian négyszemközt is beszél a nővel, hogy bővebb háttér információval szolgáljon. Tellurian a baglyát felviteti a Rachel nevű hajóra. Bár a doktor nem sejthette a csapat mivel is fog szembekerülni, mégis a bagoly nagy segítséget nyújt Alecto és társainak a küldetés során.

A csapat sikerrel jár, bár nagyon megfogyatkoztak. Keitelt nem sikerült elhozniuk, ám kutatási anyagát igen, amit a cég nem hoz nyilvánosságra, sőt, elhallgattatják a túlélőket.

Natasha elrablása

Valamivel később a Gehelgod sikeresen elrabolja dr. Natasha Phot a Tirgu-Mires nevű bolygóról, ahová a Weyland-Yutani küldött expedíciót. A nőt Tellurian elé viszik, aki közli vele, hogy mától a Gehelgodnak fog dolgozni (amíg őt is meg nem öletik). Dr. Natasha komoly szaktekintélynek számít az alienek terén, ezért felbecsülhetetlen segítséget jelent a cégnek, illetve a titokban készített felvételek az alienekről (Tirgu-Miresen a W-Y kiirtja az idegeneket).

Előfordulás