FANDOM

Az Acheronon Reese a legnagyobb rangú W-Y alkalmazott, ő a tudósok vezetője és ha a helyzet úgy hozza, minden telepes és helyi tengerészgyalogos neki felel. Tenyérnyi, lilás anyajegy csúfítja nyakát és állát. Ha teheti, egyedül van, már azt is kellemetlennek találja, hogy minden hétfőn a többi tudóssal kell vacsoráznia. Egy pohár vörösbor és egy jó könyv társaságában érzi magát jól, illetve a munkájába beletemetkezve. Barátai nincsenek, csupán munkatársai. A tudomány érdekében feláldozta családját, egészségét és életét. Nem foglalkozik az udvariassággal és az önbecsüléssel, ő a tudást hajszolja, a haladást. A W-Y-hez is azért kerül, mert eme cégben látta a potenciált, Reese számára teljesen mindegy, hogy tudását akár fegyverek megalkotásában használják fel.

Acheron

Reese a Hadley's Hope első lakói közé tartozik. A telepet Al Simpson vezeti, de az igazi úr dr. Reese. A tudósok azért vannak a kolónián, hogy az Acheront tanulmányozzák és a talajt megváltoztassák mezőgazdasági célokra, ám valójában az idegen űrhajó miatt vannak itt, ami valahol a bolygón kell, hogy legyen.

2179 június 10-én a helyi tengerészgyalogosok élére Demian Brackett százados kerül, aki megszünteti az eddig létező viszonyt: a katonák többé nem mennek kísérőnek a kinti munkát végző telepesek mellé. Reese és Brackett június 10-én találkoznak a tanácsteremben (dr. Mori, dr. Hidalgo és Derrick Russel társaságában). A találkozás nem véletlen, ugyanis a tisztre egy mentőfeladatot bíznak, amiben két katona és telepes érintett.

A mentőakció során a két telepes életét veszti, a sérült atmo felrobban. Reese és Hidalgo Simpsonnal beszélik meg a történteket és a jövőbeni hasonló esetek megelőzését, amikor Brackett jelentést tenne. A százados dühösen távozik, hiszen a három ember teljesen figyelmen kívül hagyják őt, mintha nem is érdekelné őket a két halott. A harag a másik térfélen is jelen van, hiszen ettől kezdve a katonák csak a századosnak tartoznak engedelmességgel.

Áttörés

Június 19-én Reese egy könyv és bor társaságában töltené a délutánt, de dr. Mori (aki a legközelebb áll ahhoz, hogy barátnak nevezzen) izgatottan jön be hozzá. Az öröm Reese arcán is feltűnik, hiszen Carter Burke nemrég üzent, egy koordinátát adott meg, vagyis az űrutas roncs helyzete immáron ismert. A gond ott adódik, hogy katonákat nem küldhetnek többé, a tudósok meg nem kockáztatják az életüket, így Reese szól Simpsonnak, hogy pár telepest küldjön ki. A több éves munka végre eredményt hoz, a fényes jövő csupán egy karnyújtásnyira van, ugyanakkor a kutatók nem feledkeztek meg az alternatíváról, miszerint ha a xenok ellepik a helyet. Ez esetben ott a titkos űrhajó, amivel a tudósok elmenekülhetnek a kutatási anyaggal.

Június 22-ének végén a Jorden család hazatér a roncstól, a csalódért katonákat küldtek ki, ugyanis Russ Jorden arcára valami élőlény tapadt. Az összegyűlt emberek közül csak Reese örül, hiszen van egy mintapéldánya. Cirka egy nappal később Russ magához tér, a teremben Anne Ridley Jorden, Reese, Simpson és dr. Theodora Komiskey van jelen, amikor két ember egy fertőzött személyt hoz be, ugyanis a roncshoz több telepes és katona is kiment, sokan fertőzötten tértek vissza. A jelenlévők döbbenetére Russ rosszul lesz és megszületik belőle egy mellkasrobbantó, ami elmenekül.

A tudományért

A W-Y alkalmazottai/telepesek és a katonák vadászatba kezdenek, ám Simpson parancsa gyorsan megváltozik, hiszen a lény kifejlődik és gyilkolni kezd, immáron nem élve, hanem holtan kell. A tudósok, így Reese is a fertőzött emberek felett őrködik, ám négy mellkasrobbantó is megszületik, majd menekül el. Reese sikeresen leszed egy arctámadót egy emberről, még ha az illető számára ez halállal is járt.

Június 26-ára a helyzet rosszabbodik, több ember tűnt el, akik meg elő is kerültek, azok holtan. Az idegen populáció egyre csak növekszik, az emberek meg nem lehetnek sehol sem biztonságban. A tudósok ezalatt azon agyaltak, hogy hol lehet a fészek, hogyan lehetne őket könnyedén megölni. Reese rájön, hogy valahol kell lennie egy királynőnek, ami tojásokat rak. A biztonság kedvéért maga mellé veszi Stamovich közlegényt. A páros éppen az egyik folyosón jár, mikor mozgásra lesznek figyelmesek, halálra rémülten várják az idegeneket, ám helyettük Mori és két ember tűnik fel. Mori négyszemközt beszél felettesével, miszerint ideje lenne elmenekülni a bolygóról (a hajón ott vannak az adatok és minták), ám Reese nem akar, még egy mintapéldány, legalább egy tojás kell neki.

A nap későbbi szakaszában egy jó hír éri a tudósok vezetőjét, ugyanis hivatalosan is ő lett a kolónia vezére, minden telepes és katona neki felel. Brackett, Simpson és Reese acsarkodását Anne Jorden torkolja le.

Közel a célhoz

Eme napon (június 26) Brackett a katonák többségével támadást indít a behatárolt fészek ellen. Ez idő alatt Reese és Mori összeszedik maradék anyagaikat egy ládába (a döglött arctámadó, némi tojásváladék és alien nyál) és a titkos hajó felé tartanak. Reménykednek abban, hogy élve megússzák az egészet és a Társaság elé vihetik anyagukat.

A titkos folyosó utolsó ajtaját nyitnák fel, mikor mozgásra lesznek figyelmesek. A biztató, kedves szavak a két férfi torkára fagynak, egyszerűen nem lehet, hogy ilyen közel a hajótól haljanak meg. Mori ugyan előveszi pisztolyát, de nem biztosította ki. Hatalmas megkönnyebbülés éri a két férfit, hiszen nem egy idegen, hanem Khati Fuqua tudós asszisztens követte őket. A nő egy ideje már eltűnt, az idegenek ragadták el. Khati lezuhan a lépcsőről, hiszen a benne lévő mellkasrobbantó kitörni próbál.

Reese elveszi társa kezéből a fegyvert, de ő sem tud lőni. Kényszeríti magát, így tud 5-6 kegyelemlövést leadni, ami a nőt és a lényt is megöli, illetve egy gellert kapott lövedék megsebzi Mori bal vállát. A két férfi alig tesz meg pár lépést, mikor jellegzetes, sziszegő hangra lesznek figyelmesek. Reese nem fordul meg, megsemmisülten marad egyhelyben. Hagyja magát elkapni, majd miközben az alien őt hurcolja, a pisztollyal főbe lövi magát.

Felszerelés

  • Pisztoly

Előfordulás