FANDOM

Amerikai származású férfi, aki az OWLF egyik emberévé válik. Mindent, amit az emberiség ekkor tud az űrből jött vadászokról, az ő fejébe is beleverik.

Küldetés Val Verdébe Szerkesztés

1989 forró nyarán ő, Sturgill, Johnson és Romano bevetésre kerül Val Verde dzsungelébe, nem messze a nagy krátertől, amit anno egy predator okozott. A négy ember feladata, hogy a D Nine által megadott ponton felszedjenek egy halott yautját. A hullát Homer Phillips tábornok visszaadná a predatoroknak az emberiség nevében, persze előtte megvizsgálnák a felszereléseit.

A négy férfi megleli a hullát egy szakadék alján. Lefele ereszkednek, de ekkor megpillantanak négy élő yautját. Az emberek amennyire gyorsan csak tudnak, visszamásznak. Sturgill nem ilyen szerencsés, őt már mászás közben megölik a yautják. Doheny későn fogja fel, hogy társa halott (várta, hogy feljöjjön), sőt, a többiek itt hagyták őt egyedül.

Futni kezd a helikopter felé, az odaúton majdnem felbukik Romano fejetlen hullájában (Johnson nem messze van feltépett mellkassal). Doheny eléri a helikoptert, már nyújtja a kezét a segédpilótának, Wyattnak, de ekkor Dohenyt deréktájon kettévágja az egyik predator. Doheny sírva fakad, ahogy látja felszállni a helikoptert, dühös is rájuk amiért itt hagyják. Elégtételként még látja a felrobbanó gépet, amiből Wyatt élő fáklyaként ugrik ki. Doheny a vérveszteségbe belehal.

Felszerelés Szerkesztés

  • Pisztoly

Előfordulás Szerkesztés