FANDOM

Alphatech alkalmazott az Alphatech Sungun Facilityn. Alienek és Bug-Men fegyveresek támadják meg a helyet és mindenkit megölnek vagy elvisznek a Bug-Men fegyveresek, hogy átváltoztassák őket.

Megtalálva

A USS Melville útja éppen a Sungunhoz vezet, így az USCM emberei megtalálják Dinkelt, aki már két napja bújkált. A szakasz nagy hasznát veszi mikor kiutat keresnek az alienek elől (Joseph Henry szedi ki belőle hol van az alienek fészke). Henry, Chen és Rake kimegy az űrbe, hogy kívülről nyissák ki a zsilipet, elérve azt, hogy az alienek mind kirepüljenek a dokkból, ahová befészkelték magukat, a csapattal tart Dinkel is (bármennyire nem akar menni).

Úton

A sikeres akció végén Dinkel a katonákkal marad, ahol az egység megfordul, ott Dinkel is, habár ő nem vesz részt a harcban és főként a Dropshippen marad. Így Bracken's World, egy bányatelep és egy kutatóállomás teljesen kimarad az életéből, az ott tanyázó veszedelmekkel együtt. A szakasz végül teljesen elpusztul abban a robbanásban, ami a szektor USCM parancsnokságán történik, természetesen Dinkel is meghal.

Galéria

Előfordulás