Advertisement

Vietnamot megjárt veterán katona, aki majd Alaszkában állapodik meg. Hivatásos pilóta, aki a vadonban a postás és ellátmányos szerepét tölti be. Cessna repülőgépe, mert Hieronymus Bosch: A földi gyönyörök kertje c. táblakép részlete, a pokollal kapcsolatos tökéletes mása van rápingálva. A kép 'namra emlékezteti, ahol szanitéc volt és a meleg földi pokolban szolgált. Leendő barátja, Bill Sloane is ott szolgált, bár ő mesterlövészként és a háborúban sose találkoztak. Ám Alaszkában Sloane mint vadőr ténykedik, a civilizációtól egy hétnyi gyalogútra az erdőben. Út nem vezet oda, így az ember vagy gyalogol a vadonban, vagy gyorsabb és biztonságosabb repülést választja. Dietz bizonyos időnként ellátmányt hoz barátjának, akivel ritkán beszélnek a háborúról, akkor is csak egy-egy szóval utalnak rá. Mindketten testközelből látták a háború borzalmait és nem Saigonban söröztek vidáman, mint egyes katonák.

Emberi szállítmány

2008 nyarán a park főnöke, Pollack megengedi, hogy idejöjjön Mary Collins, aki Paul Collins hozzátartozója és látni akarja a helyet, ahol a srácot széttépték a medvék. Valamiért a rádió nem működik, így Sloane nem értesül a váratlan vendégről, csak mikor Dietz a vadőrház közelében lévő leszállónál leteszi a gépet. Sloane nem érti, hogy miért is akarná bárki megnézni azt a helyet, elvégre a hónapok során semmi nyom nem maradt, de Dietz közli, hogy a főnök megengedte, továbbá legyen kedves a tanárnőhöz. Majd egy hét múlva visszajön ide és felveszi a látogatót, addig csak nem lehet gond a társasága.

Ám a vadont nem csak vadorzók nézték ki, de egy csapat predator is, amikkel Sloane kénytelen megküzdeni. A küzdelem végére a nem kívánt betolakodók mind meghalnak, a vadőrház környékéből csak füstölgő kráter marad.

Előfordulás

Advertisement