FANDOM

Carl jó barátja, de ettől függetlenül egy alkalommal lefekszik barátja feleségével. A két barát munkája űrroncskutatók, ezek is maradnak halálukig.

Utolsó munkanap

Utolsó munkanapjukon Carl és Dennis egy elhagyatott hajót találnak. Szkafanderben szállnak át (a hajón több lyuk tátong és gravitáció sincs). Ott emberek hulláit találják, néhányat sav ölt meg, néhányat furcsa fegyverrel végeztek ki (nem is sejtik, hogy alienek és predatorok voltak itt). Végül rátalálnak egy lebéklyózott halott királynőre (amiről nem tudják, hogy mi, hiszen az Alien-Föld háború előtti időszak van), ekkor megjelennek a xenok és a yautják.

Dennis kisodródik az űrbe, Carl utána veti magát és megfogja. Carl egy kampós pisztolyt felhasználva jutna vissza a hajóba. Igen ám, de a predatorok és alienek harca közben a sav szétmarja a huzalt. A páros sodródik az űrben, ez a szerencséjük, mert a két predator felrobbantja magát a hajóval együtt. Carl elég a közeli bolygó atmoszférájában (Dennis még elmondja, hogy lefeküdt a feleségével), Dennisre pedig három életben maradt idegen vár.

Előfordulás