FANDOM

Termetes fekete bőrű (a képregényben fehér) férfi, halántéktól felfelé kopasz, őszülő hajú, szélles orrú, mély és erőteljes hangú (2213-ra). Olyan US Army tábornok, aki harcban szerzi meg a rangját.

Különös teszt

2213 tavaszán Leon Marshall ezredes hívja a virginiai Quantico tengerészgyalogos táborba egy bemutatóra. Burroughs pontosan 11:00-kor érkezik és szivarozás közben figyeli a különös bemutatót. Az ezredes megmutatja mire képes a Xeno-Zip a katonai alkalmazásban. A kísérlet során a kísérleti közlegény négy katonát öl meg és majdnem a tábornokot is, csak az ezredes közbelépésének hála fékezik meg a katonát (páncélököllel szétlövi, előtte Leon és Delmore Hyper Machine Gunnal próbálták lelőni). Delmore engedélyezi a drog katonai alkalmazását és Washingtonba hívja Daniel Grantet, hogy egy közös akcióban mindkét fél jól járjon. A sereg a USS Razziát és 36 katonát (vezetőjük Alexandra Lee Kozlowski ezredes, akit a tábornok választott ki) bocsát a Xenomorph Primeon levő anyakirálynő pempő megszerzésére, hogy majd a sereg hozzájusson a harci droghoz.

Felszerelés

Előfordulás