FANDOM

A DSMO Marion egyik kompja, társa a Samson (mindkettő a bibliai személyek után elnevezve). Utolsó útján, vagyis 2159-ben Gemma Keech vezeti. A bányászok az LV-178-on alien tojásokra lelnek és többen megfertőződnek. Aki tud, az gyorsan a kompokhoz menekül. A Delilah fedélzetén több emberből megszületik a mellkasrobbantó, amikkel három bányász próbál küzdeni (ketten csákánnyal, a harmadik plazmafáklyával), miközben Gemma próbálja elérni a Samsont. A plazmafáklya elsül, ilyen kis térben a hatás nem marad el és a Delilah darabokra robban, a roncsdarabok meg telibe találják a Mariont, komoly károkat okozva benne és letérítve pályájáról, miközben Cornell és Lucy Jordan életét veszti.

Belső

Egy kompba 24 fő fér be, illetve a pilóta. A pilótafülkében lévő kamera révén a Marion legénysége szemmel követheti az eseményeket. A kompokat arra tervezték, hogy az űrhajó és a bolygó közti rövid utat megtegye, mély űri utazásra alkalmatlan, hiszen nincsenek létfenntartó egységei, sebessége is kicsi. A bányászok a cirka 2 órás utak alatt olvashatnak a digitális könyvtárból, illetve ha rájuk jön a szükség, bemehetnek a mellékhelyiségbe (komponként két mellékhelyiség van és egy mosdókagyló). Mivel a bolygóba belépéskor heves rázkódások történnek, a bányászok a helyeiken ülnek becsatolva. Bal és jobb oldalt 12-12 ülés kap helyett, köztük szekrények és állványok vannak, amiken a felszereléseket tárolják. A meghajtóterem a mellékhelyiségek közelében található.

Előfordulás