FANDOM

Az emberek által gyarmatizált világ, amin lélegezhető atmoszféra van. A gyarmati háborúk idején eme bolygó is fellázad. Válaszul az USCM támadást indít, amire a bolygó biztonsági erői készültek. Heves légelhárító tűzben fogadják a UD-4L Cheyenne Dropshipeket, illetve az LZ-nél földet ért katonákat.

A biztonságiak jól elvannak látva és modern, karbonszálas testpáncélt hordanak. Az M41A azonban átüti a nehéz, szervórásegítéses páncélszkafandereket, a DeLorme biztonsági emberei ha nem is halnak meg, de harcképtelenné válnak, lehetőséget adva a bőrnyakúaknak, hogy közelről, a gumírozott ízületi részeken át lőjék őket ki, vagy csak a tussal verjék agyon őket.

Michael Newman főtörzsőrmseter szakasza (a szakaszparancsnok és a hadnagy meghalt) benyomul egy városba, ahol utcáról-utcára, házról házra haladnak előre. Az egyik ablakból orvlövész lő rájuk, de egy gránáttal kiiktatják. A főtéren döbbennek rá, hogy a századukból mindenki meghalt a leszállást követően, csak ez a szakasz maradt, aminek tartania kell magát, különben a bevetés kudarcot vall. A biztonsági erők szakadatlanul támadnak, az M41A-k csöve vörösen izzik, de egyik sem mondja fel a szolgálatot. Reggel pár Dropship ledob néhány láda lőszert, így a szakasz továbbra is kitarthat és megnyerik a csatát.

Előfordulás