FANDOM

A Weyland-Yutani által gyártott és alkalmazott harci szintetikusok. Kinézetük elégé hajaz a Seegson által gyártott Working Joe modellre. Harci szintetikusok lévén a Társaság spórol a kozmetikázásukon, hiszen feláldozhatóak, bármelyik bevetésükön elpusztulhatnak. Ellentétben a Working Joe szintetikusokkal, a Davis modell sokkal intelligensebb, lévén harcra tervezték őket.

Képességeik

Bizonyos ideig bírják az űrt, de huzamosabb idő után ők is kárt szenvednek. Ugyan fájdalmat nem érzékelnek, de tisztában vannak azzal, hogy mikor szenvednek el sérülést. A rendszereik továbbítják az adatokat a fejben lévő chipbe, ami az agyuknak felel meg. Az "agy" erre válaszul meghozza a megfelelő döntéseket, leállítja a sérült részeket (például a sérült bal karukat teljesen deaktiválják), esetleg teljesen ignorálja a sérülést, ami nem elég komoly, illetve elrendelheti a visszavonulást vagy fedezékbe bújást.

Ugyan képesek az emberi beszédre, de ezt csak akkor használják, ha a csoportban van is ember, alapjáraton a Weyland-Yutani által készített programot alkalmazzák. Ez összeköti minden egyes szintetikust a csoportban, akik így hang nélkül tudnak kommunikálni. Így lehetséges, hogy a Davis modellek szétválhatnak és mégis mindegyikük tudja mi történik a többiekkel. A Társaság képes nagy távolságokról belenyúlni ebbe a programba és ha kell, újabb fájlokat küldeni, frissítve a küldetés paramétereit (persze mindezt csak akkor, ha nem blokkolják a programot). Továbbá aki próbálja meghackelni a Davis szintetikusokat, az alapos meglepetésben részesül, ugyanis ha csak egy apró hibát is vét, az adott szintetikus megsemmisül.

Ismert használat

2137 december 14-én 15 Davis szintetikus (Davis One vezetésével, az ő teste jóval ellenállóbb a többiekénél, lehet azért, mert ő a parancsnok, vagy az ő gyártásába külsős alakok belenyúltak) és Zula Hendricks tengerészgyalogos megy a Társaság számára birtokba venni az Europa nevű hajót, valójában persze az ott lévő alienek érdeklik a Céget. Csakhogy Davis One egy ideje önállósította magát és a hajó kipucolását követően (ahol 8 szintetikus esik el). Davis One blokkolja a programot a Társaság és a többi társa között, így azok megmaradnak abban a hitben, hogy nem történt semmiféle magánakció. A többi Davis idővel ráeszmél mi történt és kapcsolatba lépnek a Céggel. Az új parancs értelmében el kell fogniuk, vagy megölniük Davis 1-et és Zulát, ami nem sikerül és a támadók lesznek semlegesítve. Davis One később majd a Földre való visszatéréskor semmisül meg, legalábbis a teste, mert Zula megszerzi az "agyát".

Galéria

Előfordulás