FANDOM

Vörös hajú férfi szeplőkkel, aki 1991-re a seregben szolgál. Új-Mexikóban a Cole Bázison állomásozik. Utálja a sereget és utálja azt, hogy könnyen leég a napon.

UFO a bázison

1991 nyarán a bázis közelében egy UFO-t találnak. Athelry ezredes féltucat teherautót és terepjárót vezényel ki. David éppen egy terepjáróval tartana oda, mikor meglátja Enoch Nakai tizedest egy vízmosásban. A nyugtalan indián azonnal az ezredessel akar beszélni és az odaúton végig a tájat fürkészi, mintha támadásra számítana. Winford nyugtalankodni kezd, mert Nakai soha nem hagyná el a szolgálati helyét, pláne nem rémülten. A közlegény nem kérdezi mi történt, Nakai pedig nem beszél.

Az UFO egy völgyben van, időközben a katonák daruval már kocsira tették. Nakai beszámol az ezredesnek és Coates őrmesternek a történtekről. David bár nagyon is kíváncsi, de az őrmester elküldi pakolni, így a közlegény haraggal, de elmegy úgy, hogy fogalma sincs mi történt.

Másnap reggel a bázisra bevontatott UFO, ami valójában egy yautja hajó felrobban, elpusztítva a Cole Bázist annak 1000 fős személyzetével, köztük Davidet.

Felszerelés

  • Pisztoly

Előfordulás