FANDOM

David egy szintetikus, aki többször harcol idegenekkel, de végül sérülése miatt kidobják az USCM kötelékéből.

Joliet Mining Facility Szerkesztés

A 23. század első felében az Alphatech szerzi meg. Két évig dolgozik a Joliet Mining Facilityn más kiszuprerált szintetikussal és robottal, amíg egy nap az a kevéske ember eltűnik és idegenek jönnek helyettük. David felfegyverzi a gépeket és szembeszáll a xenokkal, eredményesen. Két héten át harcolnak és több tucatot megölnek a vérengző alienek közül. Végül a USS Melville legénysége érkezik meg, hogy a telepen levő hajót és fegyvereket elvigyék.

David megszorongat egy katonát, amiért az szétlőtt egy robotot. A helyzet tovább bonyolódik azzal, hogy Nyland pisztolyt szegez David fejéhez, az elmérgesedett helyzetet Beliveau oldja fel, együttműködésre kötelezve a szintetikust. David segít a tengerészgyalogosoknak és fedezi a katonák visszavonulását. Az idegenek minden gépet elpusztítanak a végső rohamban (David a gépekkel úgy bánt, mintha emberek lennének). David a pusztulása előtt még négy idegent megöl (puszta kézzel) és megmenti azt a katonát, akit anno megszorongatott.

Felszerelés Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Előfordulás Szerkesztés