Advertisement

Eme predator klán tagjai fejlettebb technológia birtokában vannak mint a többi klán többsége, továbbá felszerelésük is egyedibb. Páncéljuk feketés vörös csíkokkal van díszítve, ahogy egyedi fegyvereik is, innen jön a klán neve is. A klánban feltehetően elit predatorok vannak, legalábbis az ismert vadászok elég tapasztaltak. Mindez párosul az egyedi és erős fegyverekkel, a maul, csuklópenge, stb. erősebb, jobb verzióit forgatják, amik csak eme klánban találhatóak meg.

A klán legismertebb tagja Scarface, aki 1930-ban New Way Cityben felszerelése egy részét hátrahagyja és több szabályt megszeg, ő fog majd egy bosszú hadjáratot indítani 100 évvel később.

Sorozatos kudarcok

Scarface félresikerült vadászata szó szerint megsemmisíti New Way Cityt, de ő maga nem pusztult el. A kiérkező klán magával viszi és elítélik, bűnei miatt egy bolygóra száműzik, ahol agresszív idegen lények élnek.

Ezalatt az emberek a hátrahagyott felszerelés technológiáját felhasználják és a yautják ellen fordítják. Minimum egy tucat vadász tűnik el Neonopolisban, ezért a klánvezér Scarfacenek egy esélyt ad, hogy visszaszerezze a becsületét. A feladata megölni azokat, akik a vadászból prédát csináltak.

2030-ban kerül sor Scarface visszatérésére és pár nap alatt elvégzi feladatát. Az egyszerű bandák megtizedelése után eljut a forráshoz, a Borgia Industries felé, amia fegyvereket és felszerelést állítja elő. A cég ügyesen vadászterületet csinált a városból: a bandák harcai idecsalják a yautjákat, akiket a speciális egységek fogják el, vagy ölik meg, még több technológiához és mintapéldányhoz jutva.

Scarface egy alkalommal maga is fogságba kerül, de kiszabadul és a kutató létesítményében három klántársát is kiszabadítja, de ők harcban meghalnak. További három társa is elesik, bár őket a cég agymosta és kiborgokká tette, őket eresztik rá a veterán vadászra, aki viszont nemhogy nem esik el, hanem ellenkezőleg, méltó halált ad egykori fajtársainak (Stone Heart, Swift Knife, Long Spear). További három társának már csak a felboncolt testét találja, illetve eleve érkezése előtt három klántársát már levadászták.

Scarface lényegében megsemmisíti a céget: leöli annak vezetőit, nagy károkat okoz felszerelésben és emberéletben. Nem is sejtve, hogy bár a Borgia Industries megsemmisült, de annak maradványait majd a Weyland Industries vásárolja fel.

Pontosan nem lehet tudni mennyien maradtak a klánban, de a vezéren, négy tagon és Scarfacen kívül nem lehet látni másokat az anyahajón 2030-ban.

Galéria

Előfordulás

Advertisement