FANDOM

Eme predator klán tagjai fejlettebb technológia birtokában vannak mint a többi klán többsége, továbbá felszerelésük is egyedibb. Páncéljuk feketés vörös csíkokkal van díszítve, ahogy egyedi fegyvereik is. A klánban feltehetően elit predatorok vannak. A klán legismertebb tagja Scarface, aki 1930-ban New Way Cityben felszerelése egy részét hátrahagyja és több szabályt megszeg.

Sorozatos kudarcok

Egy bolygóra száműzik, ahol agresszív idegen lények élnek. Az emberek a hátrahagyott felszerelés technológiáját felhasználják és a yautják ellen fordítják. Minimum egy tucat vadász tűnik el Neonopolisban, ezért a klánvezér Scarfacenek egy esélyt ad, hogy visszaszerezze a becsületét (ölje meg az embereket, akik a predator technológiát használják). 2030-ban kerül sor Scarface visszatérésére és pár nap alatt elvégzi feladatát. A Borgia Industries egyik kutató létesítményében három klántársat kiszabadít, de a harcban meghalnak, három tagon agymosást hajtottak végre (Stone Heart, Swift Knife, Long Spear), de Scarface őket megöli, további három klántagnak már csak a holtestét találja meg. Megint három tagot az érkezése előtt ölnek meg az utcákon.

Pontosan nem lehet tudni mennyien maradtak a klánban, de a vezéren, négy tagon és Scarfacen kívül nem lehet látni másokat.

Galéria

Előfordulás