FANDOM

Hosszú arcú, szőke csíkos hajú és acélkék szemű nő. Egyes szintű biomérnök a Synsoundnál. Előtte a MedTechnél dolgozott, ahol baktériumokkal és gyerekoltással foglalkozott (Mina csábítja át).

2223-ban kerül a Synsoundhoz, mert jobb munkát és több fizetést ajánlottak, de Darcy rájön, hogy az ott kapott munkája csak android szervizelés, ami nagyon unalmas feladat. Próbál visszajutni a MedTechez, de árulónak nézik, ezért nem fogadják vissza. Hobbija nincs, de mindig is állatokkal és idegenekkel akart dolgozni, ami 2224-ben teljesül. A cég szerez egy tojást Damon Eddington zeneszerzőnek, hogy elkészítse a Gyűlölet Szinfóniáját. A mű segítségére küldik oda Darcyt és Brangwent, hogy dokumentálják az alien fejlődését.

A várt munka

2224 első napjának estéjén találkoznak a zeneszerzővel a Presley Hall falai között. Bár tojás van, ám klón az nincs, ezért élő embert kell feláldozni, amit mindenki ellenez, de nincs más választásuk. Miután az önkéntes, Ken Petrillo arcára kerül az arctámadó, Darcy és Brangwen a kennelt átrendezik (kiviszik azon tárgyakat, amivel Ken kárt okozhatna magában). A születés után a xeno elé állatokat kezdenek vetni, illetve később elrabolt embereket, hogy újabb és újabb hangokat csikarjanak ki belőle.

Halálközeli élmény

Az idő teltével Darcy és az alien között egyfajta kötelék alakul ki, amit Damon észrevesz (Darcy tudja, hogy a zeneszerző pempőfüggő, mert egyszer követte és látta ahogy egy dílertől vesz anyagot). Mikor Damon és Darcy maradnak egyedül, a férfi leüti és az alien elé veti, hogy zenéjéhez a végső hangokat vegye fel, amiben az idegen hangjában benne lesz a nő elvesztésének fájdalma. Darcy szerencséjére a xeno nem támadja meg azonnal, így időt ad Darcynak a menekülésre. A nő kezében a sokkoló puska inaktívvá válik (Damon deaktiválja), a hasznavehetetlen fegyvert a xenohoz vágja. A csőrendszerben ugyan rátalál egy másik sokkolóra, ám nem tudja elvenni, mert a nyálka túlságosan is erős (ráadásul itt van egy halott férfi teteme is), bár biztonságba jut, de lábára súlyos sebet szerez.

Darcy megvárja míg valaki meg nem találja, ő majd Brangwen lesz (az alien ekkor már rég kiszökött a kennelből, megölve a zeneszerzőt és a Presley Hallban levő emberek közül sokat mielőtt három MedTeches lelövi és a kutatólaborban megölik a három nindzsát is, akik a tojást lopták el).

Új foglalkozás

Darcy ott van a mű első előadásánál és a cégtől kap némi pénzt kárpótlásul. Darcy belép az Anyakirálynő templom egyikébe, mint Manhattan első női prédikátora, mivel úgy érzi, hogy akkor érezte legjobban magát, amikor az aliennel dolgozott, ezért kötelességének érzi, hogy így tisztelegjen a xenok iránt. Lábán levő sérülése nem gyógyul meg, ezért a függők csak bicegő asszonynak hívják (ekkora már neve Jariah lett).

Felszerelés

Galéria

Előfordulás