FANDOM

Darcy Benson

Faj:

Ember

Nem:

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Nem ismert

Halála ideje:

2004. Október 14.

Halála helye:

Gunnison, a város központja

Gunnisoni lakos, férje Buddy Benson, közös fiuk Sam Benson. 2004 október 12-én bekövetkezik a tragédia, Sam és Buddy vadászat közben eltűnik.

Eredménytelen keresés

A rendőrség keresése eredménytelenül zárul, az aggódó feleséget Eddie Morales próbálja nyugtatni és sikerül hazaküldenie. Az eltűnt családtagok másnap estig sem kerülnek elő, sőt, egy rendőr tűnik el, akinek testét megnyúzva és fellógatva lelik meg.

Idegenek

Darcy bemegy abba a bárba, ahol Carrie Adams dolgozik. Darcy sikítva és rémülten rohan innen el, ugyanis Carrie gyomrából kis szörnyek törtek elő. Futva éri el a dugóba került Morales seriffet (a kocsiban ott van Dallas Howard, Jesse, Dale Collins és Ricky Howard), mivel a rendőrőrs nem válaszol és Rickyék már beszámoltak a különös szörnyekről, így egy fegyverbolt felé mennek, hogy felszerelkezzenek és megvárják a Nemzeti Gárdát.

Légi mentés

A boltban csatlakozik hozzájuk még négy túlélő (két férfi, Kelly O'Brien és Molly O'Brien). A seriff felveszi a kapcsolatot a Gárdával, ami már a főúton van, pontosan az alienek csapdájában. Pár perc alatt minden Gárdista meghal, a túlélők már nem számíthatnak rájuk.

A fegyverbolt is veszélyessé válik, ugyanis pár alien ide érkezik, Wolffal együtt. Az emberek futva menekülnek innen (Dale és a két ismeretlen férfi meghal), miközben a predator végez a warriorokkal. A főútra érnek, ahol meglelik a Gárda járműveit, beszállnak az IAV Strykerbe, amit Kelly vezet. Morales kapcsolatba lép Stevens ezredessel, aki légi mentést ígér a város központjában. Kelly lefékez, ugyanis tudja, hogy az ezredes hazudott és jobb ha a kórháznál levő helikopterrel menekülnek el a városból. Mivel a Sryker mellett megáll egy túlélőkkel teli teherautó, ezért Morales és Darcy átszállnak és így érkeznek meg a központba. Október 14-ének reggelén a légi mentés helyett egy F22 Raptor jelenik meg és ledob egy atombombát, ami elpusztítja a várost.

Előfordulás