FANDOM

Grant

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Grant Corporation

Rang:

Vezető

Teljes nevén Daniel Marcus Grant, nagy termetű férfi a maga 6 láb két hüvelykével. Családja a Béta Centaurin él. Apja megveszi a helyi bárt, hogy kevesebbet fizessen az italért. Grant rábeszéli apját, hogy nagyobb pénzmennyiséget utaljon neki. Apja ekkor részeg volt és mire rájött mit tett, Grant már úton volt a Föld felé, hogy felépítse gyógyszerészeti birodalmát.

Egy birodalom kiépítése

Nagyon szabad piac van a Földön és Grant rájön, hogy az embereknek gyógyszer kell majd a Föld újjáépítése közben és után. Megveszi a Neo-Pharmot, ami a legsikeresebb vállalkozása lesz és marad. Akárhogy is terjeszkedik, mindig a Neo-Pharm hozza a legtöbb pénzt. Grant még az alvilágtól is kölcsönkér nagyobb pénzmennyiségeket.

Szüleinek visszafizeti a kölcsönt amit kapott. Grant felesége rajtakapja férjét, hogy négy meztelen nővel van egy ágyban, ezért elválnak, Grant folytatja a nővadász életmódját, mert nem tudná elviselni ha nem ezt tenné. Később rájön, hogy hiányzik a felesége, mert ő volt az egyetlen, akit igazán szeretett, az ürességet pedig csak a hódításaival tudja csillapítani.

Kooperáció a sereggel

2213-ra van egy rezidenciája az East Siden (Manhatten), illetve a Parti Virág kaszinó tulaja New Atlantic Cityben (persze van még pár kaszinója, de ez a névről ismert). A Grant Corporation, ami már hatalmas cégé nőtte ki magát, teljesen az ő irányítása alatt van. Az anyakirálynő és sima pempő fogytán van, ezért egy expedíciót kellene küldeni a Xenomorph Primera. Grant ezt visszautasította volna, mert így is eladósodott (a gazdagság látszatát fenntartja), de az USCM vállalja, hogy biztosít hajót, felszerelést és katonákat, hogy majd a Xeno-Ziphez való anyagok biztosítva legyenek (harci drognak kitűnőnek bizonyult).

Életveszélyben

Washingtonba utazik, ahol megtörténik a Grant Corp. és a sereg közti együttműködés, bár meglepődik, hogy Alexandra Lee Kozlowski ezredes, egy nő lesz az akció vezetője Egy éjjel, mikor egy nővel vacsorázik, felkeresi őt Lardner Foxnall és Morton Fisk (ő még fel is emeli a milliárdost, miközben közli: mivel nem fizette a tartozásait, ezért most megfizet). Rövidesen golyózápor zúdul oda, ahonnan Grant felál (az ott ülő nő meghal). Grant futva menekül az étteremből és taxiba szál, az éjszakát egy sikátorban tölti, csak másnap hívja ki a sofőrjét, aki a katonai űrkikötőhöz viszi. Grant félelmében inkább tart a tengerészgyalogosokkal a xenok bolygójára. Abban bízik, hogy amíg távol van (12 hét) a cége visszafizeti a pénzt Fisknek.

Szerelem az ezredessel

Grant próbálja magát kipihenni, de valahányszor lehunyja a szemét, mindig megzavarják (így ismerkedik meg Lars Henrikson tizedessel, Edie Mahone őrvezetővel, illetve Jastrow és Ellis közlegénnyel), ráadásul Kozlowski próbariadót is elrendel, a meglepett milliárdos pedig a padlón találja magát.

A kryoból való ébredéskor az ezredes jól ráijeszt Grantre egy hologram alien segítségével. A célbolygó csupán négy nap távolságra van, Grant nem bírja női társaság nélkül, ezért az eligazítás után szól Mahone őrvezetőnek, hogy este jöjjön a kabinjába. A légyottot Kozlowski szakítja meg, az ezredes tudni akarja, hogy mi történik a tudósok által használt két szinten. A milliárdos maradásra bírja a tisztet (Mahone már elment), ráadásul vesztére meg is próbálja érinteni, Kozlowski ezt egy kemény ütéssel honorálja. Grant bocsánatot kér és mivel némileg részeg, ezért elmondja a nőnek az életét. Idővel az ezredes távozik, Grant hiába is akarja maradásra bírni.

Szabotázs

Másnap megmutatja az ezredesnek és Henriksonnak (Grant nagyon bízik benne) a Neo-Pharm emberei által használt két szintet, ahol egy klón torzóban egy leendő királynőt nevelnek (amit majd egy alien farmon használnának fel, hogy végtelen pempőt szerezzenek). Az éjszaka folyamán azonban megszületik a lény, amit a biztonsági rendszer elpusztít. Dr. Amos Begalli számol erről be az ezredesnek és milliárdosnak. Grant a tanácsterembe hívja Kozlowskit, hogy megbeszéljék: ki is az áruló. Nem jutnak semmire.

A célterületen

Grant a Hangyász fedélzetén lelkesítő beszédet tart a katonáknak, majd velük együtt landol a bolygón, ahol a normál és vörös idegenek ölik egymást. A tudósokkal együtt Grant is monitorokon nézi, ahogy a katonák a védőburkon belül levő két tucat alient leölik. Grant kimegy a megtisztított terepre és beszél a katonákkal, akik fellelkesülnek annak hallatán, hogy szívesen látná őket a cégénél (ez nem is hazugság, hiszen ilyen katonákkal könnyedén elintézhetné a maffiózókat, akiknek tartozik), illetve megint négyszemközt beszél az ezredessel, hogy ki lehet a szabotőr. A beszélgetés személyesbe megy át, Grant bevallja szerelmét a nő iránt, aki mielőtt távozna, gyorsan megcsókolja a férfit.

Újabb szabotázs

A Határvonal Kiterjesztő Szigonyok a legközelebbi alkalommal kudarcot vallanak, mert az egyik szigonyt tönkreteszi a sav, alienek százai támadnak a katonákra. Bár a helyzetet megoldják, Grant alig bírta nézni féltucat tengerészgyalogos halálát, bűntudatot érez, ezért kötelességének érzi, hogy a fészekbe való behatoláskor ő is ott legyen.

Kozlowski engedi neki, hogy velük tartson. Grant elmegy magára ölteni a páncélját, de ott egy tojást talál, amiről leesik a mozgásérzékelős kapocs és az arctámadó elszabadul. Bár megtudja fogni a lényt, de elejti, szerencsére elég ideig kitart, hogy megérkezzen az ezredes és végezzen az arctámadóval.

A harcmezőn

Grant a hátvéd szerepét kapja a fészekben, fegyverével a döglött alienek tetemeit lövi, hogy biztos legyen benne, hogy nem csak színlelnek. Az anyakirálynő termébe ő, Kozlowski, Henrikson és Begalli mennek a pempős kocsival. Itt Grant megvádolja a tudóst, hogy ő a szabotőr, de mint kiderül nem ő az. Az anyakirálynő megölése után (ami kivégezte a tudóst) lecsapolják a pempőt, csak ekkor derül ki, hogy ki is az áruló: Henrikson (a MedTech bérelte fel). Henrikson lábon lövi az ezredest, többre nem képes, mert Grant a hirtelen jött erejével legyőzi. A pempős kocsin megpróbálna megszökni, de a küzdelemből megint vesztesen jön ki, Grant teletömi a tizedes száját Xeno-Zippel, majd a xenok elé veti, hogy lelassítsa őket.

Grant a Földig tartó úton próbálja Leet rávenni, hogy csatlakozzon a cégéhez, sikertelenül. Az akcióban meghalt katonák miatt még mindig bántja a lelkiismerete, de megérte az áldozat, mert 2.500 gallonnyi anyakirálynő pempőt szereztek, ami 100 évre elég.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás