FANDOM

Dallas Howard

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Nincs

Dallas egy gunnisoni lakos, aki börtönbe kerül betörés miatt. 2004 október 12-én szabadul, elsőként régi barátja, Eddie Morales seriff üdvözli, akitől megtudja, hogy Ricky Howardnak gondjai vannak.

Csatornalátogatás

Dallas hazamegy, ahol megvárja, hogy öccse, Ricky megjöjjön. Egyből látja, hogy valami baj van, mert nem kocsival jött, ráadásul arcát ütésnyom tarkítja. Kiszedi belőle mi is történt (Dale Collins elverte és a kocsikulcsát a csatornába dobta), bár Dallas inkább baseball ütővel menne neki Collinsnak, inkább hallgat öcsére és megkeresik a kulcsot.

Bár a kulcs meglesz a bűzös csatornában, a két Howard sietve távozik, mert különös hangokat hallanak és jobbnak látják inkább gyorsan lelépni (jól tették, mert a csatornát egy predalien és pár warrior használja).

Eltűnések, gyilkosságok

Másnap reggel Dallas egy étteremben van (munkát szeretne találni), itt csatlakozik hozzá Morales seriff. Carrie Adams, felszolgálónő elmondja a seriffnek, hogy férje, Ray Adams nem tért tegnap este haza a Buddy Benson és fia utáni keresésből. Morales azonnal távozik, hogy az erdőben meglelje munkatársát, csupán a megnyúzott és fellógatott hullára lel.

Dallas és Morales csak este találkoznak újra (a seriff elmondja, hogy meglelte Ray hulláját). Rádión jön az üzenet, miszerint gázkitörés történt, emiatt Morales kocsiba ül és odahajt, ezúttal vele van Dallas is. Bár az emberek nem sejtik, de nem gázkitörés történt, hanem Wolf csapott össze az alienekkel. Innen hajtanak az erőműhöz, amit támadás ért és az egész városban elmegy az áram. Morales kihívja a Nemzeti Gárdát, miközben Ricky, Dale és Jesse rémülten magyarázzák el, hogy valami rájuk támadt az iskolai medencénél és megölte Nicket és Markot. A rendőrkocsival az iskolához mennek, bár vért találnak, ellenben holttestet nem, sőt, a medencéből eltűnt az összes víz (Wolf volt itt és eltüntette a xenot a hullákkal együtt).

A város támadás alatt

A rendőrőrs nem válaszol, ezért kocsival tartanak oda, de dugóba kerülnek (itt csatlakozik hozzájuk Darcy Benson). Egyértelművé válik, hogy a várost elárasztották a "szörnyek", ezért fegyvert kell szerezniük, így kerülnek egy fegyverboltba, ahol felszerelkeznek és Morales kapcsolatba lép a kiérkezett Gárdával, amit percek alatt megsemmisítenek a xenok.

A túlélőkhöz hamarosan négy új ember csatlakozik (Kelly O'Brien, Molly O'Brien és két névtelen férfi). Dallast egy ismeretlen alak (Wolf) leüti és bár gyorsan magához tér, fellógatva találja magát. Szerencsére Kelly meghallotta a földre zuhanó sörétes hangját, így tud segíteni a férfin (visszadobja neki, aki ellövi a kötelet). Éppen időben szabadult ki, mert mögötte egy warrior van, amit Wolf kivégez.

Az emberek futva menekülnek el (a két névtelen férfi és Dale meghal), szerencséjükre a predator és a warriorok lefoglalják egymást. A főúton megtalálják a Gárda járműveit, ellenben hullák nincsenek sehol sem. Beszállnak az IAV Strykerbe, amiben felszerelkeznek és Morales kapcsolatba lép Stevens ezredessel, aki légi mentést ígér a város közepén.

Kórházi lövöldözés

Kelly megáll a járművel, mert rájön, hogy az ezredes hazudott, ezért jobb lenne, ha a kórháznál levő helikopterrel hagynák el a várost. Mindeközben a Stryker közelében megáll egy teherautónyi túlélő, ők a város közepe felé mennének. Megtörténik a csere, Morales és Darcy megy a másik csapathoz, ahonnan csak Drew jön át.

A kórház kihalt, a xenok ugyanis itt kezdtek fészeképítésbe. A túlélők célja elérni a tetőn levő helikoptert és védeni Kellyt (ő tud csak helikoptert vezetni). Drew gyorsan meghal, Jesse sem jár jobban, ő egyenesen belerohan Wolf shurikenjébe (a yautja éppen alienekkel küzd, a shuriken pedig egy warrior testén át szállt tovább). Ricky dühében megszórja a predatort, aki egy warriorral zuhan a liftaknába. Ricky felszedi a vadász által elejtett különös fegyvert, a predalien ekkor szúrja őt vállon (nem halálos). Dallas az M4-gyével lőni kezdi a lényt, ami elmenekül.

Végső harc

A túlélők nyomában egy sor warrior van. Dallas elhatározza, hogy időt nyer társainak, ezért csalinak használva magát eltereli a xenok egy részét. Két warriorral végez a predator fegyverrel, ám a harmadik xeno kis híján megöli. Csupán Wolf közbelépésének köszönhetően marad még életben, a yautja nem foglalkozik a férfival, neki a predalien kell.

Dallas a helikopterhez rohan, ahol telibe lő egy warriort (a kegyelemlövést Ricky viszi be). Sikerül felszállniuk, még időben, ugyanis egy atombomba teszi a földdel egyenlővé a fertőzött várost. Mivel nem voltak elég távol, a helikopter zuhanni kezd. Az erdőben csapódnak be, de senki sem hal meg, ráadásul a segítség is közel van, egy csapat katona talál rájuk (természetesen a predator fegyvert elveszik).

Felszerelés

Galéria

Előfordulás