FANDOM

Dale

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Foglalkozás:

Diák

Halála ideje:

2004. Október 14.

Halála helye:

Gunnison, Colorado, fegyverbolt

Diák Gunnison városában. 2004 október 12-én elveri Ricky Howardot és kocsikulcsát a csatornába dobja. Az eset után Jesse szakít az izomagyúval és Rickyt választja szerelméül.

Megrémülve

Október 13-ának estéjén Dale és két barátja (Nick és Mark) kocsival kimennek az iskolához, azon belül is a fedett medencéhez, ahol Jesse és Ricky kettesben vannak. Dale természetesen kötekedni kezd, ám ezúttal Ricky nem hagyja magát és a medencébe rántja a három fiút.

Miközben egymást ütik, elmegy az áram, majd egy szörnyeteg jelenik meg a medencében, ami leöli Nicket és Markot. Az öltöző ablakán menekülnek el és innen egészen Eddie Morales seriffig futnak, ahol elmondják mi történt (Dale már nem az a kötekedő, mert alaposan megijedt, ami így is marad haláláig). A seriff nem találja meg a tetemeket, illetve a medencei víz is elpárolgott.

A város káoszban

A rendőrőrs nem válaszol Morales adására, így a tinikkel együtt (itt van Dallas Howard is) odahajt, ám dugóba kerülnek. Darcy Bensont itt veszik fel, aki szintén szörnyekről számol be, amik embereket ölnek. A kis csapat a legközelebbi fegyverboltba hajt, ahol felszerelik magukat, Morales meg kapcsolatba lép a kiérkezett Gárdával, amit percek alatt megsemmisítenek az alienek. A várost már ellepték az alienek, egy kisebb falka rátalál a fegyverboltban lévő túlélőkre (akikhez csatlakozik két férfi, illetve Kelly O'Brien és Molly O'Brien).

Az idegeneket pedig Wolf követi, így kialakul a három faj közötti harc. Az emberek menekülni kezdenek, Wolf elintézi a két névtelen férfit, majd figyelmét újra a xenokra szegezi. Dale menekülés közben magához veszi a rendőrkocsi kulcsát, ám egy warrior leteríti. Wolf telibe találja az alient, aminek savas vére Dale arcába folyik, fájdalmas halált okozva.

Galéria

Előfordulás