FANDOM

A klán, amit Dachande irányít. Dachande több száz predatort képez ki, akik később önálló vadászok lesznek. Alig pár tucat tanítványa pusztul csak el, leginkább a tanoncok hibájából.

Dachande utolsó útján a Ryushi felé tart, hogy a beavatatlanokat beavassa. A tanoncok közül három bizonyul önfejűnek, de a legrosszabb Tichinde, aki még Dachandét is kihívja párbajra (Tichinde gyorsan veszít). A hajó, amin utaznak a Ne'dtesei nevet viseli.

Ryushi

A Ryushin egy ember észreveszi őket (nem számítottak ember jelenlétére, de mikor már landoltak, Dachande már tud róluk, a vezér felkészülne elhagyni a bolygót de a férfi kiszúrja őket). A férfi légrobogóval próbál menekülni, de Chulonte (beavatatlan) ráugrik a járműre, gyorsan meg is hal, mert nekicsapódik egy sziklának és halálos fejsérülést szenved. A légrobogót egy plazma lövés eltalálja, a robogó becsapódik a hajóba és mindkét jármű felrobban. A két beavatott, Skemte és Warkha meghal, Dachande eszméletét veszti. Tichinde átveszi a vezetést és megöli az ezt ellenző beavatatlant. Tichinde egy tucat beavatatlannal támad rá az emberekre, akik közelében ott mozognak alienek is. Egyik predator sem éri meg a másnap végét, az alienek és emberek mind megölik őket.

Ismert tagok

  • Dachande - klánvezér, a királynő halálosan megsebzi.
  • Skemte - beavatott, a hajó robbanásában hal meg.
  • Warkha - beavatott, a hajó robbanásában hal meg.
  • Mahnde - beavatatlan, az emberek ellen indított harc első áldozata.
  • Ghardeh - beavatatlan.
  • Chulonte - beavatatlan, Dr. Kesar Roven légrobogója egy sziklának csapja, amitől meghal.
  • 'Aseigan - beavatatlan, Tichinde lelövi, amiért ellenzi, hogy ő legyen az új vezér és hogy emberekre vadásszanak.
  • M'icli-de - beavatatlan.
  • Gkyaun - beavatott, Prosperity Wellsbe küldik felderíteni, de észreveszi, hogy egy nőt (Machiko Noguchi) az alienek mindjárt megölnek. A predator a xenok közé ugrik és nyolcat megöl mielőtt meghalna. Így beavatottként esik el.
  • Da-es'te - beavatatlan, az emberek ellen indított harc második áldozata.
  • Skl'da'si - beavatatlan
  • Etah'-dte - beavatatlan
  • Oc'djy - beavatatlan, Machiko Noguchi lövi le, ő az utolsó yautja aki meghal (leszámítva Dachandét). Koponyáját a vezér bezúzza.

Továbi három beavatatlan neve nem ismert, de ők is meghaltak, őket rhynthek tapossák halálra.

  • Machiko Noguchi - beavatott, ugyan nem yautja, de Dachande beavatja és legjobb tanítványának nevezi. Később Machiko Top-Knot klánjához csatlakozik.

Galéria

Előfordulás