FANDOM

Az OWLF egyik ügynöke. Mindent, amit az emberiség ekkor tud az űrből jött vadászokról, azt ő is tudja. Erősen azon a véleményen van, hogy nem szabad a yautjákat zavarni, mert kipusztíthatják az emberiséget.

Bevetés

1989 nyarán kapcsolatba lép Schaefer nyomozóval, akit az OWLF keres. Riosucioban találkozik vele, egy kocsmában. Saját magát idegenvezetőnek állítja be, aki éppen hogy csak beszéli az angolt. Val Verde dzsungelébe vezeti, négy és fél nap alatt elérik azt a tábort, amit Dutch és emberei felszámoltak, az ötödik nap pedig meglelik azt a krátert, amit két éve a Jungle Hunter okozott.

Halál

Schaefer nem talál semmi nyomot, az estét itt töltik (van velük két öszvér, amik a felszerelést hozzák). A nyomozó érzi, hogy a közelben van egy predator, felszerelkezik és szembeszáll vele. Az ügynök döbbenetére Schaefer tér vissza, már nem is titkolja identitását és értesíti Homer Phillips tábornokot az esetről. A tábornok egy helikoptert meneszt értük, de sietniük kell, mert egy predator hajó is feléjük tart.

Reggel D Nine megnézi a predator hulláját. Az ügynök dühös Schaeferre amiért nem érti meg, hogy a yautják most letarolhatják a Földet. Fegyverrel kényszeríti a nyomozót az LZ felé. Útközben a Cali-Cartell négy embere támad rájuk, az ügynököt vállon találják, ami még nem öli meg, de a többi beleeresztett lövedék már igen.

Előfordulás