FANDOM

Barna szemű és hajú férfi, aki mindezeket apjától örökölte. Testvére (két év különbség van köztük) Otto Finch, aki rábeszéli Curtist, hogy költözzenek az LV-426-ra.

Utolsó munkanap

2179 június 10-én (ekkor már 47 hónapja vannak a bolygón) a két testvér Marvin Draper őrmester és Ankita Yousseff közlegény társaságában kimennek tenni a feladatukat, vagyis a felderítést és földmérést. Viharba keverednek, bár közel vannak a kolóniához, ám csak lassan haladnak a szinte mindent eltakaró vihar miatt. Ezen az sem javít, hogy Otto kezd bekattanni, nem akar többé a bolygón lenni. Csupán azért nem mentek még el, mert meg kellene keresniük a Földre tartó út árát és fél évre elegendő pénzt, hogy éljenek belőle.

Senki sem bírja már elviselni a kínlódó férfit, Draper szavakkal bántja, míg Curtis a vállába öklöz (legszívesebben megfojtaná). Ez hiba volt, mert Curtis így nem az utat nézte és emiatt fennakadnak egy árkon. Nem jöhetnek csak úgy le, mert felborulnának, ezért inkább kiszállnak és a közelben levő atmo felé tartanak.

Először Curtis ér a szerkezethez és beüti a kódot. Amint belépnek, csak Otto veszi észre, hogy baj van. Az elmulasztott karbantartás miatt a szellőztető és a ventilátor eldugult és emiatt az egész szerkezet túlmelegedett, vagyis hamarosan robbanni fog. A társaság választhat aközött, hogy kimennek és valahogy átvészelik a vihart, vagy elhárítják a dugulást. Az utóbbit választják, Curtis elkezd felmászni egy létrán, amit Ankita és Otto tart. Egy újabb rázkódás következik be, Curtis lezuhan, lábát töri és eszméletét veszti.

Megmentők

Curtis akkor tér magához, amikor a tengerészgyalogos mentőegység kiér. Otto gondot jelent, ugyanis nemcsak nem tudta elhárítani a dugulást, de be is kattant és túszul ejtette Yousseff közlegényt. A katonák sínbe teszik Curtis lábát (amitől elájul) és kiviszik. Az eszméletlen férfit Hauer próbálja kezelni, de hiába, ugyanis Curtis már túl sok vért veszített és a sokk is megtette a hatását. Curtis teste visszakerül a kolóniára, ahogy Ottóé is, akit a katonák kénytelenek voltak lelőni.

Előfordulás