FANDOM

Crucified Predator

Faj:

Yautja

Nem:

Hím

Klán:

Jungle Hunter Clan

Rang:

Blooded

Halála ideje:

2010

Halála helye:

Game Preserve Planet, vadásztábor

A Jungle Hunter Clan tagja, akit 2010-ben a Super Predator Clan sikeresen elrabol és a Game Preserve Planet felszínére dobják ki.

Vadászból préda

A yautja próbál menekülni üldözői elől, ám egy vízesésnél beérik. Megkarcolja Berserker mellkasát, ám többre nem jut és leugrik a mélybe. A partra úszik és folytatja céltalan útját, ám belelép egy csapdába és hamarosan egy hálóban találja magát. Az üldözői meglelik és egy totemre húzzák fel, hogy szenvedve haljon meg a vadásztábor közepén (ráadásul végigkarcolják az arcát).

Szövetség

A bolygóra újabb adag levadászni való embert hoznak. Ők Royce vezetésével elérik a tábort, ahol meglelik a kikötözött predatort. Ekkor csap le a három Super Predator és menekülésre késztetik az embereket. Este (hajnali órák) Royce visszatér, egyességet ajánl a fogoly vadásznak, miszerint ha kiszabadítja, akkor megmutatja hol van az űrhajó és visszaviszi a Földre.

A predator kiszabadulván először is végigméri a zsoldost (aki azt hiszi, hogy a lény meg fogja ölni), majd betartja ígéretét és a Super Predator hajóját láthatóvá teszi, ami készen áll, hogy a Földre menjen.

Leszámolás

Berserker visszaér a táborba (Tracker és Falconer halott), meglátja a már felszerelkezett foglyot, ezért szembeszáll vele. A párbaj alatt mindkét yautja ledobja sisakját, bár a fogoly mindent megtesz, hogy győzzön, ez kevés a tapasztalt Berserkerrel szemben, aki lefejezi ellenfelét.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás