FANDOM

Tengerészgyalogos őrmester (2179-re), aki az Acheronon létesített kolónián szolgál. Coughlin zömök, hordómellű és rendkívül fehér bőrű férfi, akinek narancssárga haja van.

Új parancsnok

2179 június 10-én ő és Julisa Paris hadnagy fogadják új felettesüket, Demian Brackett századost. Miközben befelé tartanak, Coughlin cipeli felettese holmiját és méltatja a kolónia nyújtotta lehetőségeket. Alig telik el némi idő és a százados kénytelen az eligazítás után néhány katonával kimenni, hogy kimentsenek két civilt és két bajtársat. A tiszt távollétében Coughlin lesz a parancsnok a kolónián maradt katonák felett. Az őrmesternek nem támad gondja, nem úgy felettesének, aki a két telepes tetemét hozza vissza és forrong a dühtől, amiért a katonák többsége a bajkeverő Marvin Draper őrmester felé lojális.

A nap későbbi szakaszában Coughlin belebotlik a szomorkodó Newtba (akivel kedvesen bánik) és elkíséri Brackett szállására a lány kérésére.

Június 21-én a katonák megint kivonulnak, a Jorden család bajba jutott. Coughlin összeszedi a különítményt és a századossal együtt kimennek. Másnapra érnek ki, Russ Jorden fején valami lény van, a család többi tagja rendben van. Coughlin a telepig vezeti a család járművét, míg mellette Hauer közlegény ül. A csapat a nap végére ér a telepre,

Idegen létformák a telepen

Russból 23-án megszületik egy mellkasrobbantó, erre a sorsra jut később több megfertőzött ember is, akik korábban jártak az űrutas roncsnál. Al Simpson eligazítást tart a katonáknak és a cirka 20 Weyland-Yutani alkalmazottnak, miszerint a lényt élve kell elfogni. Az őrmester két civillel a D blokkban járőrözik, mikor sikítást hallanak a mosodából, odafutnak (miközben a százados, Kékszajkó és Khati Fuqua csatlakoznak hozzájuk). A mosodából egy rémült ember fut ki, hiszen az idegen lemészárolt három telepest.

Khati felsikolt, hiszen észrevette a lényt, ami már nagyobb és erősebb. Kékszajkó meghal, az idegen pedig menekülni próbál. Coughlin eltalálja a lényt, de a savas vér elkezdi marni a katona lábát. Coughlin leveti csizmáját, ám két ujjának így is búcsút mondhat. Az alien időközben az egyik szennyes ledobón át megszökik.

Gyengélkedőn

Coughlin a medikai terembe megy, a laboroknál meglát egy még élő arctámadót, hiába is kérdezi az egyik asszisztenst, hogy honnan van, az nagyképűen semmit sem mond el (az őrmester legszívesebben főbe lőné). Ellenben azt megtudja, hogy 5 emberből született meg mellkasrobbantó és mind az 5 elmenekült, mindezt csupán egyetlen ember próbálta megakadályozni. Coughlin emiatt rendkívül dühös, de majd ő elintézi a lényeket, ugyanis mostantól ő őrködik a fertőzött emberek felett.

Másnap reggel Coughlin szavakkal ostorozza dr. Theodora Komiskeyt, amiért nem tudják megmenteni a fertőzött embereket. A belépő dr. Hidalgo (akibe az őrmester szerelmes) nyugtatja a katonát, miszerint mindent megtesznek. Egy új kísérlet során folyékony nitrogént spriccelnek az egyik arctámadóra, ám ez kudarcot vall, a letört lábakból sav kerül a lefagyott arcú emberre, ráadásul a lény nem pumpál több oxigént az áldozatba, aki megfullad. Coughlinnak ez elég, legszívesebben minden fertőzött egyént lelőne, ebben a tudósok állítják meg. Az őrmester kiszól a folyosón őrködő Ginzler közlegénynek, hogy segítsen, ám a közlegény halott, egy alien ölte meg.

Az idegen eltöri Coughlin karját, így a leadott lövések mind mellé mennek. A katona mondaná, hogy mindenki meneküljön, ám szájára nem jönnek a szavak, hiszen a szívét az alien farka már átszúrta.

Felszerelés

  • Sisak és páncél
  • Gépkarabély

Előfordulás