FANDOM

Más néven combat synthetic. Olyan szintetikusok, amiket harcra terveztek. Képesek bármilyen fegyvert kezelni és még pusztakezes harcban is jók. A Weyland-Yutani sok harci androidot használ a titkos telepein, az USCM szintén használ ilyen szintetikusokat.

A többi szintetikus modelltől eltérően a harci androidok alig, vagy kicsit vannak kikozmetikázva (látszódik rajtuk, hogy androidok). Néhány nem beszéli az emberi nyelvet, hanem gépi hangon kommunikál, illetve előfordulhat, hogy eleve nem verbálisan kommunikálnak, hanem az adott csapatnak kialakított csatornán át osztják meg az információkat (amibe a szintetikusok gazdája belepiszkálhat, új feladatokat és fájlokat küldhet nekik). Harctérre tervezték őket, ezért csak több lövéstől semmisülnek meg. A végtagok elvesztése nem okoz gondot nekik, néha még fej nélkül is képesek harcolni, bár így nagyon pontatlanul céloznak. Harc közben képesek elemezni a helyzetet és képesek egy megfelelő tervet kidolgozni a támadáshoz. Néhány android ha elpusztul, EMP-t bocsát ki magából egy kis térben, ami láthatóvá teszi az álcázott predatorokat, illetve az impulzus fegyvereket használhatatlanná teszi.

Fájdalmat nem éreznek. Néhány ember testőrnek használja őket, mivel nem kérdeznek, csak teszik a dolgukat. Az EXP-Series tagjai pl. teljesen feláldozhatók és ha túl is élik a bevetést, pár hét múlva úgyis tönkremennek. Orvgyilkossághoz vagy egyéb feladatokhoz használják, ahol piszkos dolgokat kell elintézni.

Ismert modellek

Galéria

Előfordulás