FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény, aki Glass százados vezetésével a 22. század végén a Ryushira érkezik, hogy egy idegen eredetű jelzést kivizsgáljanak.

Idegenek...

Az ATV-vel előbb Machiko Noguchi házát keresik fel, ám a hely üres. Ezután a pár percre, a kanyonban lévő jel forrásához mennek. A forrás egy predator hajóból jön, ami lezuhant. Egy tövisfarkas rohan innen ki, amit a katonák kilőnek. Mélyebbre hatolva találnak két predatort: az egyik halott, a másik eszméletlen. A százados elviteti az eszméletlen lényt, majd mélyebbre hatolnak. Egy halottnak tűnő kiláncolt királynőt találnak, Carlson a könnyelműsége miatt meghal, az úrnő elé állt.

A katonák kivonulnak a királynő kilövése után. Bowen figyelmen kívül hagyja Glass parancsát, miszerint maradjanak együtt. Bowen az ATV-hez rohan, ám bekövetkezik a legrosszabb: egy alien előtör a homokból és megöli a katonát. A bőrnyakúak segítségére váratlan alakok jönnek, predatorok. Az idegenek lemészárlása után Cogletti békés szándékkal megközelíti az egyik vadászt, ám Light-Stepper hidegvérrel felnyársalja.

Felszerelés

  • Sisak és páncélzat
  • Gépkarabély

Előfordulás