FANDOM

USCG S W.svg
Az USA haderejét képezi (a legkisebbet), tevékenységük a nevükből adódóan a víznél van. Legyen az nemzetközi víz, az USA partja vagy annak belső vize. 11 feladatuk közé tartozik a bevándorlók elfogása, honvédelmi készenlét, a kábítószercsempészek elkapása, felügyelet vízen, parton és kikötőben, rendészeti feladatok, a navigáció segítése, kutató és mentő feladatok, a tenger védelme (az élőlényeknek és az ott hajózóknak). Jelszavuk a Semper Paratus, ami lefordítva annyit jelent: mindig készenlétben. 1790-ben alapult és azóta is létezik, ha kell együttműködhet az US Navy egységeivel (a Parti Őrség pár embert küldhet a US Navy SEAL egységbe, már ha elvégzik a kemény kiképzést).

Űrkorszak

A Parti Őrség jövőbeni feladata a Föld körül keringő szemét megsemmisítése. Minden ember, vagy annál nagyobb méretű tárgyat meg kell semmisíteni, nehogy a Földbe csapódjon és károkat okozzon. Azóta kapták a feladatot, mióta egy hajó lezuhant és 100 000 ember halt meg. A szervezet a hajóira Szumátrából és más fejlett országokból szerzik a szondákat.

Háborúban

2192-ben a Dutton nevű hajó elpusztul egy alien támadás következtében. 2193-ban a Parti Őrség feladata a karantén alá helyezett Ausztrália figyelése. Akik onnan menekülnek, azokat műholdak hamvasztják el. Az ok egyszerű: a földi kormány nem akarja, hogy még jobban elterjedjenek az alienek, amik már így is jelentős területeket uralnak. Ezek ellenére a Föld elbukik és csak hosszú évek után lesz felszabadítva.

Előfordulás