Advertisement

A 2180-as évek végén, vagy a 2190-es évek elején a Jocasta Malvaux vezette expedíció a Rosamond 6-ra érkezik az alieneket tanulmányozni. A csoport létrehoz egy speciális álcaruhát, hogy képesek legyenek elrejtőzni a lények elől, hiszen fegyvert nem hozhattak magukkal. A ruha egy neonkék kezeslábas belülről átlátszó maszkkal, lábszárközépig érő kényelmes csizmával és kapucnival. A xenomorfok nem érzékelik a neonkék színt, vagyis ha a viselő nem kezd el mozogni, nem is fogja látni őt. A ruha képes szikrákat vetni, amit az idegenek látnak, mint ahogy a mozgást. A kutatók bűzbombákat visznek magukkal, hogy azzal tereljék el a lényeket, ám ez nem mindig válik be és ez a hiba halálhoz vezet.

A ruha rendkívül fejlett, fényrefrakciós, nanochipekkel, elektromos impulzussal, különleges szagálcázással és mikrovid egységekkel, amelyek asszimilálják a környezetet és elkészítik a viselő mögött lévő dolgok replikáját. Még az emberi bőr szövethámlását is felfogja, nehogy az árulja el a helyzetét. A színe csillogó és szaténszerű, igazi kék, ami mintha belülről is világítana. Nem tapad túlságosan a testhez, kényelmes, rugalmas és könnyű. A combrész elülső felén (amire nagy eséllyel az ember nem esik rá) a komputerpanelek kapnak helyet, amivel a ruha intelligens elemeit lehet irányítani. A külső és belső hálószerkezet között habszerű anyagban lévő jeltovábbító huzalok vannak. A ruha csak akkor effektív, ha a viselője totálisan mozdulatlan, ami nehéz, főleg ha a kutató nemrég még az életéért futott az alienek elől. Szintén veszélyt jelent az, hogyha az idegenek véletlenül beleütköznek a "láthatatlan" alakba, mert akkor azonnal érzékelik a prédát.

Összességében a ruha mondhatni egy modern búvárruha, csak könnyebb és vannak benne jeltovábbítók és szenzorok és fejenként 14 milliót érnek. A ruha képes továbbá kibocsátani bizonyos aromákat (Tad érdfeme). 6 ember pusztul el az expedícióból, mire „tökéletes” lesz a dizájn. Fegyverrel nem kompatibilis a ruha, ugyanis energiatöltések bezavarhatják, vagyis az illető hiába áll tökéletesen mozdulatlanul, ha a lőfegyvere energiatelepe zavarja a rendszereket.

Előfordulás

Advertisement