FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény. Joseph Henry hadnagy szakaszába kerül (maga a szakasz bajos katonákból áll). Elvileg egy kommunikációs állomásra kellett volna menniük és ott őrködni egy évig, de előtte az Alphatech Sungun Facilityre kell menniük egy rakomány mérgező hulladék leadására. Két nap alatt odaérnek a USS Melville hajóval, ám a Sungun nem válaszol. Alphatech őrök mennek át, de megszakad az összeköttetés velük is. Ezután küldik át a tengerészgyalogosokat, akik megtanulják az engedelmességet Henry irányába, ha nem akarnak megint egy verést.

Akcióban eltűnt

Chorchiani a lépcsőházban van Marylanddal és Batemannel őrködni, amíg a többiek túlélőket, illetve pár működő E.V.A. Suit-ot keres (már nyilvánvaló, hogy alienek voltak itt). Egy alien gyorsan felhúzza Chorchianit, a megrémült férfi egy sorozatot ad le, ami eltalálja és meg is öli Batemant. Chorchianit a Bug-Men hajón levő fészekre viszik.

Új test

Mikor a megmaradt tengerészgyalogosok megtámadják a Bug-Men uralom alatt levő USCM szektor parancsnokságot, Chorchiani, aki már átalakult Bug-Menné, bemegy abba a hajóba, amivel a katonák érkeztek és lelövi Rosemast (mindeközben az őt követő pár alien elviszi a gépen levő Bug-Men nőt). Chorchiani mint mindenki aki az állomáson tartózkodott, felrobban az önmegsemmisítő rendszer robbanása miatt.

Felszerelés

  • Gépkarabély
  • Géppuska

Előfordulás