Advertisement

Tengerészgyalogos közlegény. Joseph Henry hadnagy szakaszába kerül, ami bajos katonákból áll. Elvileg egy kommunikációs állomásra kellett volna menniük és ott őrködni egy évig, de előtte az Alphatech Sungun Facilityre kell menniük egy rakomány mérgező hulladék leadására. Két nap alatt odaérnek a USS Melville fedélzetén, ám a Sungun nem válaszol. Alphatech Hardware őrök mennek át, de megszakad az összeköttetés velük is. Ezután küldik át a tengerészgyalogosokat, akik megtanulják az engedelmességet Henry irányába, ha nem akarnak megint egy verést.

Akcióban eltűnt

A szakasz behatol és kiderül mi okozta a némaságot: a lépcsőházban egy halott xeno lehulló savja marja szét Cvercko kezét és majdnem Maryland fejét is. Nyland őrmester visszavinné a katonákat, mert nem készültek az alienekre, ám Henry a túlélőket akarja felkutatni. Az egység szétválik, Nyland emberei lent keresgélnek, Henryék fent, ezalatt Carmen Vasquez, Cvercko és Carrano a lépcsőházban marad. Az idegenek ekkor intéznek támadást, Chorchiani az őrmesterrel volt, sikerült találni szkafandereket, de azokat valakik szétlőtték. A támadás során minden katona újra egyesül a lépcsőháznál és közös erővel verik vissza a lényeket.

A szellőzőből feltűnő lények magukkal ragadják Chorchianit, aki rémületében lead egy sorozatot, ezzel kilyuggatva Batemant. A fogoly katona a Laing nevű hajóra kerül, ahol bőven kap a módosított pempőből és idővel szintén Bug-Men lesz.

Új test

Később, mikor majd a megmaradt tengerészgyalogosok megtámadják a Bug-Men uralom alatt levő USCM szektor parancsnokságot, Chorchiani, aki már átalakult Bug-Menné, bemegy abba a hajóba, amivel a katonák érkeztek és lelövi Rosemast (mindeközben az őt követő pár alien elviszi a gépen levő Bug-Men nőt). Chorchiani mint mindenki, aki az állomáson tartózkodott, felrobban az önmegsemmisítő rendszer robbanása miatt.

Felszerelés

  • Gépkarabély
  • Géppuska

Előfordulás

Advertisement