Advertisement

Vörös hajú tengerészgyalogos férfi, aki a 2220-as években abba a cirka 40 fős szakaszba kerül, amit Reuben Green őrmester irányít a Charon Bázison. A katonák feladata, hogy védelmet adjanak a helyieknek, hiszen a Z.C.T. Corporation egyik vezető tudósa, Ernst Kleist alien kísérleteket folytat és jelentős populációt tart fenn.

Izolálva

Az 1500 itt élő ember száma 1400 főre fogy, ahogy a 40 fős szakasz is majd 20 főre olvad. Kleist rémuralmat vezet be: a bázison ő az Isten, 100 fős biztonsági egysége pedig bárkit képes eltüntetni, aki csak kicsit is kérdezősködik, vagy bajkeverőnek tűnik. A Bázis teljesen megvan figyelve, semmi se történik Kleist tudta nélkül, aki csak várja az alkalmat, hogy újabb "önkénteseket" használhasson fel a kísérleteinél. A tengerészgyalogosok is egyszerű bábbá avanzsálnak, őket használja fel, hogy az idegenek számára elzárt részlegbe bevonuljanak és xeno mintapéldányokat fogjanak be.

A Z.C.T. bár tud arról mi folyik itt, de ők hagyják ténykedni Kleistet, az amerikai kormány pedig semmit se tud arról, mik történnek itt, hiszen semmi se szivárog innen ki, illetve nagy ritkán, ha egy űrhajó érkezik a Bázisra.

Szerelem

Choi beleszeret a szintén New York Cityből származó, vele egykorú Boone-ba (aki majd a szakasz egyetlen élő női tagja lesz). A többi katona ugratja őket, hogy éjjel-nappal csak szeretkeznek, ami valójában azt jelenti, hogy minden edzés után lefekszenek. Szerelmük nagyon erős, ezért is érinti majd komolyan Choit a párja elvesztése.

Egy újabb befogás következne, egy harcost kell lehetőleg sérülésmentesen elejteni. Boone, McPhillips közlegény, Dillon (hangágyúval) és Choi nem használhatja a Kramert, amíg Green őrmester arra nem ad parancsot. Az 5 fő páncélba öltözve csak a Taser hálóvetőre számíthat.

Akció

A civil és alien lakta részleget csupán egyetlen zsilipajtó választja el. A katonák McPhillips vezetésével nem túl mélyre hatolnak be, nagyon is figyelve mindenre, de Dillon mozgásérzékelője semmit se jelez, az egész hely kihalt. Legalábbis úgy tűnt, egy női sikítás szakítja meg a csendet, mindenki Boone felé fordul, akit a plafon felé egy alien kezd húzni.

Choi kész lenne ellőni a xeno lábát, de nem kockáztat: a sav megölné Boonet is, aki mindezalatt keményen küzd, hogy kiszabaduljon. A katonák már a hálóvetővel becélozzák a lényt, ám ekkor megtörténik a legrosszabb eset: a szekunder nyelv kilökődik és átüti a nő sisakját és koponyáját egyaránt. A döbbenetet Choi töri meg, a gépkarabélyával szitává lövi a lényt, aminek kezéből kizuhan szerelme, amire bőven hullik a sav. A férfi odarohanna, de az őrmester szól rá, hogy felesleges, mert már halott, inkább menjen vissza az alakzatba, mert irdatlan mennyiségű idegen tart feléjük.

A hangágyúval sikerül ideiglenesen lebénítani a dögöket és a hálóval befogni egyet. McPhillips maga után húzza a foglyot, Green pedig utasítja Choit, hogy segítsen neki. A hangágyú sípolva jelzi, hogy mindjárt túltöltődik és felfog robbanni, de Dillon az utolsó pillanatig használja. Amint a fegyver kikapcsol, a xenok mozgásnak erednek és kis híján elkapják az őrmestert és Dillont, akiknek menekülését a zsilipnél váró Choi és McPhillips fedezi.

Célkeresztben

Kleist mindent látott a kamerák révén (majd behozatja Boone testét, hiszen talán a páncél még menthető), gratulál a katonáknak, de kifejezi nemtetszését, hogy kár volt kilőni a Boonet megölő kreatúrát. Green próbálja nyugton tartani Choit, akiben elszabadulnak az indulatok. Kleist a vonal bontása előtt még megjegyzi az őrmesternek, hogy fegyelmezze meg az embereit, vagy ő fogja. Choi dühében a falhoz vágja sisakját, nem is sejtve, hogy "önkéntes" lett a tudós újabb kísérletében.

Larson "martalócai" felkeresik a katonát. A három férfi ökölharcba keverednek Choival, aki bár több ütést is bekap, de így is sokkal többet osztott ki. A katona jobb szeme így is bedagadt, jobb kezében több csont is eltört, illetve egyik füléből vér szivárog. Az őrség talán meglephette volna, ha Choi nem azon törte volna a fejét, hogy hogyan bosszulja meg szerelmét. Így azonban egy támadó betört koponyával került földre, a második a betört orra mellé kapott egy gyors rúgást az arcra, amitől ő is kiterül (a közlegény élvezi a helyzetet, hiszen Kleist emberein verheti le a dühét). Az utolsó őr már menekülőre fogná, de két új őr tűnik fel a folyosón. Az egyik Bergren, Larson helyettese, akinek kezében egy Taser hálóvető van. A felhevült, harcra kész katonát kibillenti azzal, hogy a fejéhez vágja: Boone testét a páncél megvédte, így a teste még felhasználható máshoz. Ezt követően a Taser elsül, a katona pedig a hálóba kerül, miközben testét viharos gyorsasággal gyűri le a méregtűk okozta kábulat. Utoljára Bergren kacaját hallja, mielőtt a sötétség mindent elnyelne.

Bosszú

Choi maga előtt látja Boone gyönyörű arcát, melyet hirtelen egy alien trancsíroz szét, majd nevet rajta. A közlegény magához tér, gigászi szomorúság telepedik rá a tudattól, hogy elvesztette szerelmét, ő is megakarna halni. Orrát megcsapja a jellegzetes szag, ami csak egy fészekből jöhet. Rádöbben, hogy az idegenek zónájában van (először azt hiszi, hogy ő halt meg, nem Boone), ráadásul nincs egyedül. Bergren ülőhelyzetbe rángatja, majd némi szóváltást követően (aminek lényege, hogy eljött az idő gatyába rázni az engedetlen tengerészgyalogosokat, amiért szemtelenek a doktorral szemben) Bergren lábon lövi a közlegényt. A fájdalomtól Choi majdnem elájul, de ez legalább valamennyire kitisztítja fejét (végtagjait nehéznek érezte, ahogy a fejét is).

A katona próbál nem gondolni a fájdalomra. A biztonsági felé vetődik, de Bergren túl messze van. Az esés következtében beveri sérült lábát, amitől a fájdalom felerősödik. Bergren távozik, Choi kúszva tart felé, legyűrve a fájdalmat. Ülőhelyzetbe tornázza magát, miközben Bergren figyeli (a biztonsági megjegyzi, hogy szívós egy teremtés), majd bakancsából előveszi rejtett kését és eldobja. A penge Bergren mellkasában áll meg, a férfi döbbent arccal dől előre. Ezzel egyetemben a zsilipajtó bezáródik, Choi hiába megy oda és próbálja kinyitni, még kifeszíteni se lehet. Más út nem lévén kihúzza a kést ellenfele testéből, illetve másik bakancsából előhúzza az ottani kést. Megfogadja Boonenak, hogy harc nélkül ő bizony nem fog elesni. A katona hallja, hogy az idegenek jönnek, egy fekete test ugrik felé, a gyilkológép pillanatok alatt kettétöri a férfi gerincét, majd a testet magával viszi a fészekbe.

Felszerelés

  • Kramer Assault Rifle
  • Z.C.T. Armored Environment Suit
  • Kés

Előfordulás

Advertisement