FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény az LV-426 kolóniáján. 2179 június 10-én az új parancsnok, Demian Brackett százados őt, Julisa Parist, Aldo Crowleyt, Pettigrewt, Hauert, Nguyent és Stamovichot választja ki egy mentőakcióra. A feladat a felrobbanni készülő atmoból kihozni két telepest és két katonát a vihar közepette.

Új felettes

Az atmoban túszdráma bontakozik ki, ugyanis Otto Finch pisztolyt szegezett Ankita Yousseff fejéhez. Otto utasítására a katonák kiviszik testvérét, Curtis Finchet, aki megsérült. Ezután Otto a Weyland-Yutanitól akarja hallani azt, hogy azonnal elhagyhatják a bolygót, ez persze lehetetlen, hiszen az atmo hamarosan felrobban. Marvin Draper őrmester megelégeli ezt és fejen lövi Ottót. Demian kivinné a hullát, ám utasítását csak Chenovski, Paris és Ankita hajtják végre, a többiek Draper társaságában lelépnek. A testet sikerül kihozni, ám Finch a vérveszteségtől meghal. Az engedetlen katonák később büntetést kapnak.

Harcok a kolóniáért

Június 21-én Chenovski, Coughlin, Aldo, Brackett és Stamovich a Jorden család után mennek az űrutas hajóhoz, hiszen baj van. Másnap kora hajnalban érnek ki, mindenki meglepődik az arctámadó láttán, ami Russ Jorden fején van. Késő este érnek vissza a kolóniára, itt Chenovski Aldo társaságában segít hordággyal elvinni Russt a medikai részlegre. Még senki sem sejti, hogy Russ kolóniára hozatalával mindenki sorsát megpecsételték.

Másnap megszületik belőle az első mellkasrobbantó, őt követi egy sor szintén fertőzött ember. Az idegenek levadászására tett kísérletek kudarcot vallanak, az ellenség nem mutatja magát, csak mikor biztosak a dolgukban. Emberek halnak meg, vagy tűnnek el.

Június 25-én Chenovski és Stamovich segít a telepeseket Brad Lydecker társaságában a raktárba kísérni, mert itt nagyobb biztonságban van mindenki. Másnap reggel Chenovski nyugtatja Aaront és Timmy Jordent, hogy nem kell félniük: a katonák megvédik őket az idegenektől. Továbbá hasznos infót mond el, miszerint a kifejlett xenok nem férnek be minden szellőzőjáratba.

Védelemben

Június 26-án délben a százados a katonák többségével (10 fő) elindulnak kipurgálni az 1-es számú atmoban levő idegeneket. A telepesek védelmét Paris hadnagy látja el 6 katonával. Chenovski a folyosón járőrözve támadást kap, az idegen lebénítja őt, de szerencsére Paris még idejében odafut. Az M41A kétszer sül el, ugyan minimális vér folyik ki az alienből, de ezek is rendkívüli kárt okoznak Chenovski bal lábában. A hadnagy nem mer több lövést leadni, a xeno pedig nem moccan. A status quot az idegen oldja meg: farkával átüti a férfi fejét. Az idegen csak pillanatokig él, Paris és a megérkező Ankita végeznek a bestiával.

Felszerelés

  • Sisak és páncél
  • Gépkarabély

Előfordulás