FANDOM

Alacsony, fiúsan vékony nő, rövid hajú és éles arcvonása férfias típusra vall. Az USCM-ben hadnagy, családja meghal az Alien-Föld háború elején. A 2190-es években kerül a Gateway állomásra, ahol azon kevesek közé tartozik, akik fogják az anyakirálynő üzeneteit álmukban.

Egy különös csapat

Egy nap Billie keresi fel és megkéri, hogy segítsen behatárolni az álmában szereplő alien uralta bolygót (csatlakozni csak este fog a csapathoz, ami az anyakirálynőt kutatná fel, mivel látta a 10-V csatornán az újabb sikertelen mentőakciót a Földön és tenni akart az alien fertő ellen).

Reggel 08:00-kor lemegy Ripley vezetésével az utolsó eligazítás, ezután a csapat két részre szakadva indul ellopni a USS Kurtz hajót (Adcox a hátvédben van).

A rémálmok bolygója

Az úrnő bolygóját a megérkezés előtt megint behatárolják az álmodók (pontosan hol is kellene landolni). Egy APC-n kiküldenek egy felderítő csapatot (7 fő), egy alien támadás során megrongálódik a jármű és meghal két fő. Az egyik palatine ráadásul benyúl a járműbe és próbálja kirángatni Billiet, ám Adcox lövedékei tesznek róla, hogy a xeno örök mozdulatlanságba vágja magát. Ripley egyedül indul elfogni az anyakirálynőt, miközben a többiek az LZ irányába mennek. Útközben több ezer alien rohan az anyakirálynő felé, útjukban az emberekkel. Elkezdődik a lövöldözés, de még időben megérkezik a hajó, hogy felvegye őket. Adcox hadnagy megöl több alient és úgy tűnik, hogy megússza, ám hátulról az egyik idegen átvágja a torkát.

Felszerelés

  • Impulzuskarabély

Előfordulás