Advertisement

Alacsony, fiúsan vékony nő rövid hajjal és éles arcvonással, ami férfias típusra vall. Az USCM-ben hadnagyként szolgál és harcol az Idegen-Föld Háború során. Családja a Földön pusztul el, Adcox pedig a Gateway állomáson talál menedéket. A szerettei elvesztése miatt komoly depresszió alakul ki benne, ami miatt eljár dr. Torchin pszichológushoz kezelésre, még 2195-ben is vannak napjai, mikor a depresszió felüti fejét és alig tud felkelni az ágyból. Továbbá Adcox álmodó, vagyis képes az idegenek üzeneteit fogadni álmában.

Ripley csapata

2195 júliusában egy Billie nevű nő keresi fel, Adcox beengedi őt a szobájába (ami tele van japán stílusú dolgokkal, Adcox nagyon imádja eme országot, jelenleg is kimonót visel). Billie elmondja, hogy az álmok miatt van itt, egy csoportot szerveznek és Adcoxról tudják, hogy szintén észleli az anyakirálynő adásait, segíthetne a behatárolásában. Charlane megremeg, rákérdez, hogy ugye megakarják ölni a fődögöt, Billie pedig természetesen igent mond. Ez elég ahhoz, hogy a két nő barát legyen, ettől kezdve tegeződnek.

Eredetileg Adcox nem akart volna csatlakozni a csoporthoz, a behatárolásban segít, de hogy ő is elmenjen a lényhez, hogy elfogják és a Földre vigyék felrobbantani az odasereglett idegenekkel számára már sok. Túlságosan fél és inkább maradna. Csakhogy majd a 10-V katonai csatornán véletlenül lemegy egy élőben közvetített mentőakció, a tengerészgyalogos egységet széttépik a xenomorfok. Adcox számára felelevenednek a borzalmak és a bosszúvágy, még az este folyamán felhívja Billiet, hogy ő is menni akar.

Két nap múlva 08:00-kor Ellen Ripley megtartja az utolsó eligazítást Keith Dunston dojojában. Ripley jelzi, hogy aki akar, az most még kiszállhat, mert egy nemhivatalos missziót fognak végrehajtani, amihez hajót és lőfegyvereket kell ellopniuk. Senki se hátrál ki, így az elkövetkező napokban a kis csoport megkezdi a készletek ellopását, majd sor kerül a USS Kurtz meglovasítására.

Indulás

Adcox a második, avagy hátvéd csapatban van, mikor elindulnak a Kurtz felé. Gondot jelent, hogy Eric D. McQuade százados hangmintája és Leslie Elliot kódjai nem nyitják fel a gép ajtaját, miközben a dokk zsilipénél egy munkás dörömböl (társát sikerült kiütni, mielőtt riadóztathatott volna). Davey Arthur Wilks megoldja a helyzetet, talál egy konduktort, amivel felnyílik a hajó, ezután a százados kijátssza a forgalomirányítást.

A misszió végre kezdetét veheti, az álmok révén sikerült anno behatárolni egy bolygót, ahová tartanak, ennek közelébe érve csupán pontosítanak. 3 napra a célbolygótól mindenki felébred a hiperálomból, az anyakirálynő üzenetei itt már elég intenzívek. Az ebédlőben a csipkelődést Ripley zavarja meg, aki mindenkit megkér rá, hogy majd nagyon koncentráljon, mert most fogják behatárolni pontosan merre lesz az anyakirálynő.

Adcox az álmában a fészekben találja magát, szemben vele a fődöggel. Bár a nő fél, de anyja anno a fejébe verte, hogy a kötelesség mindig első, így Charlane elkezd figyelni. Az úrnő hatalmas szeretetét a gondolataival sikerül kirekesztenie és közben magába szívnia a csillagtérképeket és tájékozódási pontokat. Adcox csak akkor ébred fel visítva, mikor az úrnő túl közel ér hozzá és pengés kezeit felé nyújtja.

A rémálmok bolygója

Mindenki lehangoltan ébred, de sikerült elérni a célt, immár tudják hol landoljanak pontosan. A maradék út során Adcox segít szétszerelni egy P-5000-est, hogy abból exovázas kis páncélokat készítsenek. A landolás előtt szóba kerül, hogy felderítést kéne végezni, a Kurtz-ön lévő robotok gyatrák, ráadásul nem kockáztathatnak, mindenképpen embereknek kell lemenniük az APC-vel. Wilks, Ripley, Adcox, Dunston, Falk, Billie (akivel nagyon jó barátságban van) és Carvey megy le. McQuade mindenkinek elmagyarázza hogyan működnek az exovázak, majd Ripley beszél Orona atombombáiról, ahová majd az úrnőt viszik, hogy az időzített bombák köré gyűjtsön minden alient.

Dylan Brewster a megfelelő helyen teszi le a hajót, amiből kiszáguld a Wilks vezette M577-es. A tájat egy méter mély víz öleli körül, csupán különös növények és szervesnek kinéző dombok vannak itt, semmi más. A Kurtz felszáll, immár a felderítők magukra maradtak. 5 kisebb domb vesz körül egy nagyobbat, ami 30 méter magas, vagyis az lehet a fészek, ahol az anyakirálynő lakozik. Az egyik gömbtől 100 m-re áll meg az APC, meglepő módon semmi se történik, Billie se lát mozgást a detektoron. Falk úgy véli ideje kimászni és megnézni mit is találtak, Carvey és Dunston követik (Ripley engedélyével) az exopáncélokban.

Senki se sejthette, hogy a gömbök az úrnő testőreit rejtik, Carvey és Dunston az életével fizet ezért, Falk jut csak vissza élve a járműhöz, amit a megmaradt lények máris támadás alá vesznek. A három bestia miatt tönkremegy a hűtőrendszer és vezérlőmű a reaktorral együtt. A löveggel nem lőhetnek, mert a sav szétszedné az APC-t is. Ripley az utolsó vértet magára aggatva kiszáll, lekaszálja a három testőrt és rohan az anyakirálynő felé, a többieknek meghagyta, hogy száguldjanak a kivonási pont felé. Egy alien a semmiből feltűnve a jármű elejére ugrik és átüti azt. Karmos kezeivel Billie felé nyúl, Wilks nem tud időben a fegyveréhez nyúlni, de Adcox jókor volt jó helyen és lövései kilyuggatják a dögöt, aminek savas vére nem okoz senkiben kárt.

Az M577-es sérülései túl komolyak, hamarosan robbanni fog, ezért mindenki kiugrik belőle. Az összes tárat elhozták, ami kell is, hiszen egy alien áradat tart feléjük. Csakhogy azok nem a csapatot célozták, hanem az úrnő felé rohannak. Az emberek védelmi kört alkotva fedezik magukat, már az utolsó tárnál tartanak, mikor a USS Kurtz feltűnik és landol. A megemelkedő víz ledönti a lábáról Adcoxot, akit Falk fog még időben meg. Ana Moto és Ripley a zsilipajtóban állva biztosítanak fedezőtüzet a többieknek, akik a mellkasig érő vízben, a dögletes bűzben és hőségben sietnek a hajó felé. Egy alien hátulról ráveti magát Adcoxra, akinek fejét a vízbe szorítja, majd felemeli és átmetszi a nő torkát, majdnem teljesen levágva a fejet. Moto és Ripley közösen lövik ki a szörnyet, de ez már nem segít a halott hadnagynak, aki a misszió utolsó áldozata. Halála nem volt értelmetlen, mert sikerült elfogni az anyakirálynőt és a terv sikerrel zárul.

Felszerelés

  • Impulzuskarabély

Előfordulás

Advertisement