Advertisement

Celtic 2004-ben a három beavatatlan predator közé tartozik, akik beavatásukra érkeznek az Antarktisz közelében levő földalatti piramisba. Hármuk közül Celtic a vezető, illetve a legnagyobb és legerősebb is.

A felszín

A felszerelkezést követően egyszer használatos kapszulákkal teszik meg az anyahajó és sziget közti távot. Chopper, Scar és Celtic első feladata lejutni a piramisba. A bálnavadásztelepnél van a lejárat, ami környékén emberek is vannak. A három yautja kihasználva a vihart, lecsap a mit sem sejtő prédákra. 8 embert sikerül megölni, illetve Celtic komolyabban megsebzi Rusten Quinnt (a férfi kétszer meglövi a yautját, majd Celtic kiüti a fegyvert a kezéből és közelharcban kétszer földre küldi a férfit), Rusten lezuhan a lyukba, ami a piramishoz vezet. Celtic és Chopper elsétál a fagyhalál közelében levő Quinn mellett, nem úgy Scar, aki lefejezi.

A piramis

A yautják elkéstek, ugyanis az emberek már elvették a váll-lövegeket, elkezdve a beavatást (az áldozati kamrában levő embereket megfertőzik az arctámadók). A predatorok a váll-lövegeket bitorló embereket kezdik becserkészni egy teremben, ahol yautjákat ábrázoló szobrok vannak. A puha húsúak túl későn veszik észre, hogy egyes szobrok nem azok, amik elsőre tűnnek.

A rajtaütés ellenére csak két embert sikerül megölni, mert a változó falak megakadályozzák a további gyilkolást. A legközelebbi összecsapás során a yautják szintén meglepetésszerűen támadnak, Celtic a hálójával elfogja Maxwell Staffordot. Miközben felé tart, arrébb üti Charles Bishop Weylandet és fél kézzel felemeli Sebastian De Rosát. Celtic egy lándzsa csapással átüti Stafford szívét, ám Sebastiannal már nem tud végezni, mert egy ígéretesebb préda tűnt fel.

Párharc

Grid hátulról meglepi és kivégzi Choppert. Ezt látja Celtic is, aki eldobja Sebastiant és megtámadja a dronet. A két bestia közelharcba keveredik, a xeno felkarcolja a vadász maszkját. Celtic levágja az ellenfele farkát, ami nem hátráltatja a kemény húsút, sőt, ezt kihasználva savat szór szét, ami szétmarja a ragadozó mellvértjét. A predator ledobja magáról a páncélt, ezzel szem elől tévesztve prédáját. Grid ráugrana áldozatára, de Celtic gyorsabbnak bizonyul: hálóvetőjével gyorsan becélozza, majd a kilőtt hálóval elejti a bestiát.

A drone keményen ér talajt és beszakad a padló, feltárva egy lejjebb levő szintet. A háló kezd zsugorodni, rácsmintájú sebeket ejtve a lény fején. Ez jelenti a gondot, a sav szétmarja a hálót, Grid pedig azon nyomban kihasználja az alkalmat és ráveti magát meglepett célpontjára. Celtic a tőrével készült egy halálos csapást bevinni, de a helyzet olyan váratlanul éri, hogy szó szerint a padlóra kerül. Egy szekunder nyelv lökődik ki az alien szájából, ezzel átütve Celtic sisakját és koponyáját egyaránt.

Felszerelése

Galéria

Előfordulás

Advertisement