Advertisement

Carrie egy ebédlőt birtokol Gunnison városában, ahol férjével, Ray Adams rendőrrel él együtt. Teherbe is esik, de nem adatik meg a családnak, hogy boldogan éljen.

Aggodalom

2004 október 12-én férje részt vesz a két eltűnt helybeli (apa és fia) keresésében, akik nem tértek vissza a vadászatról. Ray szintén felszívódik a városka melletti erdőben, ezért Carrie reggel elmondja ezt a beérkező Eddie Morales seriffnek, aki Dallas Howarddal beszélgetett. A seriff egy Joe nevű rendőrrel megleli Rayt, legalábbis megnyúzott és fellógatott hulláját. Az eset megviseli Carriet, de azért még tovább dolgozik.

Utolsó munkanap

Este a záráskor éppen menne haza, de visszafordul az ebédlőbe, mert a szakács felől különös zajokat hallott. A férfit holtan látja, mellette egy warriorral. Carrie sarokba szorul, ahogy a lény egyre közelebb megy hozzá. A xenot a predalien löki el, ami szájon át beülteti az embriókat a terhes nőbe.

Az este folyamán Darcy Benson betér az ebédlőbe és meglátja Carrie tetemét, ahogy frissen született alienek vannak benne.

Galéria

Előfordulás

Advertisement