FANDOM

Carrano

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

USCM

Rang:

Közlegény

Halála ideje:

A 23. század első fele

Halála helye:

Bracken's World, valamelyik moszatmező

Tengerészgyalogos közlegény. Joseph Henry hadnagy szakaszába kerül (maga a szakasz bajos katonákból áll). Elvileg egy kommunikációs állomásra kellett volna menniük és ott őrködni egy évig, de előtte az Alphatech Sungun Facilityre kell menniük egy rakomány mérgező hulladék leadására. Két nap alatt odaérnek a USS Melville hajóval, ám a Sungun nem válaszol. Alphatech őrök mennek át, de megszakad az összeköttetés velük is. Ezután küldik át a tengerészgyalogosokat, akik megtanulják az engedelmességet Henry irányába, ha nem akarnak megint egy verést.

Sungun

A lépcsőházban fény derül mi is történt itt: alienek. Henryék a vezérlőterembe mennek, Nylandék két épségben levő E.V.A. Suitot keres (mert a sav miatt ennyi ment tönkre a katonáknál), illetve 5 ember marad a lépcsőházban. Az idegenek előjönnek, meghátrálásra késztetve a katonákat, akik újraegyesültek. Egy biztonságos helyen húzzák meg magukat, ahol Dinkel (egy túlélő), Henry, Rake és Chen kimegy az űrbe, hogy a hangárban levő xenokra csapjanak le. A rajtaütés sikerül, kívülről nyitják ki a zsilipet, amelyik alien nem repült ki, azt könnyedén lelövik, illetve foglyul ejtenek egy Bug-Ment és kiszabadítják az Alphatech fegyvereseinek egyetlen túlélőjét, Vormitagot (szkafander volt rajta). Az akció sikeres, a telepen levő alien populáció likvidálva (a Bug-Men 40-50 példánnyal támadott anno), ám a katonák négy főt vesztenek (egy eltűnt), illetve az Alphatech fegyveresei közül csak egyetlen fő marad életben.

Bracken's World

A Melville Bracken's World felé megy, ahol jeleket fognak, ezt kell kivizsgálni, mert a Cerberus szektor USCM HQ-ja végig néma maradt. Carrano a többiekkel együtt (a csapatban csak az Alphatech emberei, Nyland, Carmen Vasquez és Liston nincs benne Beechhel együtt) utánanéz az anomáliának, ami az Alphatech Hardware épületből jön. Ott Bug-Men fegyveresek támadnak a szakaszra, akik az épületbe szorulnak vissza, amíg Maryland az APC-vel be nem ront és felveszi őket. Mivel a Dropship felrobban, a moszatmezőn száguldva távolodnak el a rajtaütés helyétől. Az APC-vel addig mennek a moszatmezőkön amíg ki nem fogy a szufla. Gyalog indulnak el és Henry figyelmezteti embereit, hogy figyeljenek. Carrano inkább csak magának mondja, hogy ugyan mire vigyázzanak, halakra? Ezután egy swimmer elragadja és megöli a közlegényt.

Felszerelés

  • Gépkarabély
  • Páncél és sisak

Előfordulás