FANDOM

Carmen4

Faj:

Ember

Nem:

Munkahely:

USCM

Rang:

Közlegény

Halála ideje:

23. század első fele

Halála helye:

Cerberus szektor USCM HQ

Jenette Vasquez húga. Carmen még kiskorában látja utoljára nővérét. Carmen beáll tengerészgyalogosnak és többször kap fenyítést a viselkedése miatt. Kemény nőnek mutatja magát, de nem az.

Lehull az álca

A 23. század első felében a USS Melville legénységébe kerül Joseph Henry hadnagy alá. Az Alphatech Sungun Facilityn először kerül szembe idegenekkel. Leblokkol és nem tudja lelőni őket, Cvercko (aki a lecsöpögő sav miatt megsérült és Vasquez felügyeletére bízzák a lépcsőházban) rántja őt biztonságba. Vasquez véletlenül leadott lövései három alient megölnek. A bevetést ugyan túléli, de később mikor Bracken's World felé tartanak, Vasquezt nem osztják be a többiekhez, akik valószínűleg alienekkel fognak összetűzni. Helyette a fővárosba küldik Nylanddal és az Alphatech embereivel (kénytelen még elviselni, hogy bajtársai gyávának tartják).

Ütközet ütközet után

Bracken's World ostromakor Vasquez majdnem lelő egy swimmert, de Herk Mondo gyorsabban lő. Vasquez számára a Joliet Mining Facilityn sem terem nagy siker. Mikor a hadnagy elmondja, hogy a szektor USCM főparancsnokságát mennek visszavenni a Bug-Men és alien hordáktól, természetesen a katonák ki is fejezik nemtetszésüket az öngyilkos akció miatt, de kénytelenek Henry utasítását követni, mert Bracken's Worldön mindenkibe beoltottak egy-egy miniatűr bombát, ami akkor robban, ha a hadnagy meghal vagy ha távol vannak tőle.

Nem meglepő, hogy az életben maradt katonák nagy része foglyul akarja ejteni a hadnagyot. Éjszaka (legalábbis ami az űrhajón annak minősül) éjellátókkal felszerelkezve lopakodnak a hadnagy szobájába, ahol Liston fogadja őket jó pár ütéssel. Henry nem bünteti meg a zendülőket, szüksége van rájuk a harcban, ami majd egy Alphatech űrállomáson zajlik.

Jenette nyomdokaiban

A szektor USCM parancsnokságának megtámadássakkor Boston vezeti az APC-t amin Vasquez tüzel. A jármű felborul és a többi katona nem áll meg, hogy felvegye őket. Boston arra kéri a nőt, hogy lője le mielőtt az alienek elkapják őket. Vasquez helyette felkapja a golyószórót és legalább 8 idegent magával visz a halálba.

Felszerelés

  • Sisak + páncél
  • Gépkarabély (kétféle)

Galéria

Előfordulás