FANDOM

Egy nagyon erős kolumbiai banda. Drogjaik nagy részét Közép-Amerikából szerzik be, amit az USA területére csempésznek. Fő támaszpontjuk a kolumbiai határnál van, ez annyira erős, hogy a helyi hadsereg és a DEA sem meri megtámadni. Ezen kívül számos kisebb támaszpontjuk van Közép-Amerikában, ezek is erősen védettek (lehet bennük cirka 100 fegyveres, géppuskákkal és légvédelmi lövegekkel).

Terjeszkedés

1989-re már New York Cityben is területeket szereznek, többek között Lamb és Carr embereinek rovására. Eschevera, a kartell egyik kerületi főnöke elkezd nagyra törni, végül Schaefer nyomozó dobja ki egy emeletes házból, túléli a zuhanást és visszamegy Kolumbiába, ott még nagyobb hatalmat szerez.

Nem várt csapás

1989 nyarán Val Verde dzsungelében a banda elfogja Schaefert és megölik a vele levő ügynököt. Schaefer Eschevera egyik támaszpontjára kerül, a menekülés lehetetlennek tűnik. Négy predator számára ez semmiség, megsemmisítik a géppuskás tornyokat, a légvédelmi löveget és szabadon gyilkolják le a bandatagokat. Közel 100 bűnöző leli halálát, élükön Escheverával.

Ismert tagok

Használt fegyverek

Galéria

Előfordulás