FANDOM

Window20

Faj:

Yautja

Nem:

Hím

Klán:

Antartica Clan

Rang:

Beavatott

Halála ideje:

2004 Október 12.

Halála helye:

Föld, Gunnison, erdő

Az Antartica Clan tagja. 2004 október 10-én a Bouvet szigeten végbemegy három beavatatlan sikertelen beavatása. Scar holtestét az anyahajóra viszik, de senki sem tudja, hogy növekszik benne egy leendő predalien. Október 12-én az anyahajóról leválik egy Scout Ship, fedélzetén tárolt arctámadók, három yautja és a kifejlett predalien.

Sikertelen próbálkozás

Bull éppen egy bolygó hologramját nézi, mikor meghallja egyik társának kiáltását. A hang felé tart és látja ahogy a folyosón a másik társát a predalien megöli. Bull a váll-lövegével célba veszi, de elhibázza. Ami rosszabb, a hajó kritikus pontját találta el, ezért a gép zuhanni kezd a Föld felé. Gunnison erdejében csapódik be és az arctámadók kiszabadulnak tartályaikból. Bull ezt mind látja, de nem tud ellene mit tenni, mert súlyos sérülést szenvedett, ezért inkább üzenetet küld fajtársainak (ahelyett, hogy felrobbantotta volna magát a hajóval együtt). A predalien csak ezután öli meg.

Holtan

Wolf veszi az üzenetet és a Yautja Primeról a Földre megy. Megtalálja a roncsot és Bull sisakját felvéve visszanézi mi történt. Mikor rájön, hogy egy predalien a gondok forrása, elveszi társának felszerelését, mert amit magával hozott kevés ehhez. Aktiválja társa önmegsemmisítőjét ami eltünteti a roncsot, nem hagyva nyomokat.

Galéria

Felszerelés

Előfordulás