FANDOM

Bugmen0
Emberek és alienek kereszteződése, leginkább eltorzult külsejű emberekre hasonlítanak. Az alienek nem bántják őket, együttműködnek egymással. A Bug-Men képesek befolyásolni az idegeneket (előfordul, hogy egy Bug-Men nő aludni akart és a közelében levő több száz alien is vele együtt aludt el). A vákuumban nem repülnek ki az űrbe, ezt az alienektől örökölték. Pontosan nem ismert hogyan lesz valakiből Bug-Men, de amit tudni lehet, hogy pempő függők lesznek és ha bizonyos ideig nem kapnak belőle, akkor elvonási tüneteik közben meghalnak, nagy valószínűséggel módosított pempő lehet amit a szervezetükbe juttatnak és ez felelős az átalakulásért.

Terrorakciók

Az Alphatech felelős eme élőlények létezése miatt. Nem tudni hogy mire jó nekik, hogy őket megalkották és miért fegyverezik és látják el őket. A Bug-Men nagyon vallásosak, többször lehet őket hallani, ahogy a Bibliából idéznek sorokat. Vezetőjük a Father (atya), akinek célja megtisztítani a világot az emberek bűnösségétől és a világ legtökéletesebb lényeinek adja ezt át: az alieneknek. Célja megölni vagy átalakítani minden embert.

A Cerberus szektorban tűnnek fel (23. század első fele), ahol jelentős kárt okoznak: a szektorban levő USCM parancsnokság elfoglalása (ami később felrobban, de előtte nagy hasznát veszik, mivel mindenről értesülnek ami a szektorban zajlik és akadályozzák az USCM csapatai közti kommunikációt), a USS Melville megsemmisítése (a legénység később mind elpusztul), az Alphatech Sungun Facility megtámadása és Bracken's World megtámadása (ez meghiúsul). Fathert Joseph Henry hadnagy lövi szét mielőtt a parancsnokság felrobban. Két tudós vett részt a Bug-Men megalkotásában: Ernst Kleist (alias Father miután az eredeti Father meghalt) és dr. Paul Church.

Galéria

Előfordulás