FANDOM

Buddy "Brando" Whistler 20 éves tengerészgyalogos közlegény (2179-ben).

Katonai pálya

Elképesztően vézna fiú, aki testnevelés órákon épp, hogy el tudja érni, hogy ne bukjon meg. Középiskola után egyből belép az USCM-be és mindenki megdöbbenésére teljesíti a kiképzést. Mindig arra vágyik, hogy részt vegyen harci bevetésen, de valahogy mindig elkerüli ezt.

Első bevetés

2179-ben a USS Sephora legénység tagjaként harcol a Fire Team Fox csapatban az alienek ellen a USS Sulacon. Buddy Whistler feladata megtalálni az ismeretlen eredetű élőlényt, ami bármi lehet. Ehhez először is létrehozza a kapcsolatot a Sulaco és Patrick Steele között (aki végig adásban van a közlegénnyel, illetve már ráhatása van a Sulacora, tudja az ajtókat és rendszereket kezelni). Buddy egy ajtón nem tud továbbjutni, ezért elkezd keresni egy hegesztőpálcát, amit meg is talál, miközben a Union of Progressive Peoples robotjait tizedeli (onnan lehet tudni, hogy az UPP gépei, mert később Buddy a szellőzőben talál egy UPP katonát, holtan). Whistler a hegesztővel utat vág magának és megtalálja az életjel forrását, amiért átküldték, hogy vizsgálja meg. Egy UPP nő az, aki azonnal elmenekül, mikor megjelenik egy drone. Ettől kezdve az egész hajón megtámadják az USCM embereit az alienek.

Az újonc közlegény bár végez az ellenféllel, félve megy tovább (Steele ver bele némi lelket, mert Whistler leginkább elhúzna a Sulacóról). A katona eljut egy fészekbe, ahol a nő van. Legyőzi a királynőt és átviszi a nőt a Sephorára. Az elfogott személytől megtudják, hogy az UPP megtalálta a Sulacot, letöltötte Bishop memóriáját és egy telepet hoztak létre az LV-426-on, ahol alieneket tenyésztenek.

Whistler egy királynőt, egy mellkasrobbantót, 6 arctámadót, 10 tojást, 10 dronet és 10 robotot pusztított el. További sorsa nem ismert miután a Sulaco alját robbanások rázzák meg az egész bevetés végén.

Felszerelés

Előfordulás